alvast bedankt

Bronbericht door:
Jeannet Zwiers Geplaatst op dinsdag, 10-04-12 21:53
Eindelijk stopt het, marktplaats moet met regels komen. Want Bleker heeft dit vanavond bekend gemaakt in de uitzending 1 vandaag. Hij stuurt een lijst welke dieren wel en niet verhandele mogen worden en daarmee is de kous af.
Dus petetie geslaagd.....................Geweldig!
freedom voor alle dieren!
.
JosvdB schreef:Ik ben gedesinteresseerd om lid te worden van Lacerta, kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoud? Lidmaadschap, clubdagen, tijdschrift, ofzo?
Overigens wacht ik de lijst even af voor ik me te druk ga maken. Als de lijst enkel soorten als gifslangen en krokodilachtigen bevat ben ik hier wel voorstander van, niet negatief bedoeld richting JP en anderen maar ik vind dit geen soorten voor particulieren, voor elk verantwoord gehouden dier zijn er honderden onverantwoord gehouden dieren.
Noobske schreef:Heb me aangemeld bij Lacerta, kan altijd van pas komen en voor het geld hoef je het niet te laten.
JosvdB schreef:Ik ben gedesinteresseerd om lid te worden van Lacerta, kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoud? Lidmaadschap, clubdagen, tijdschrift, ofzo?
Overigens wacht ik de lijst even af voor ik me te druk ga maken. Als de lijst enkel soorten als gifslangen en krokodilachtigen bevat ben ik hier wel voorstander van, niet negatief bedoeld richting JP en anderen maar ik vind dit geen soorten voor particulieren, voor elk verantwoord gehouden dier zijn er honderden onverantwoord gehouden dieren.
BeeMeR schreef:JosvdB schreef:Ik ben gedesinteresseerd om lid te worden van Lacerta, kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoud? Lidmaadschap, clubdagen, tijdschrift, ofzo?
Sorry, maar dat is niet alleen met gifslangen en krokodilachtigen hoor. Veel van de gewonere soorten worden ook slecht gehouden en gekweekt. Dat er iets moet gebeuren om bv het overschot aan baardjes en de handel in echt te gekke dieren (die echt niet privé kunnen gehouden worden bedoel ik) in te binden kan ik begrijpen, maar vrees dat het er weer over gaat zijn en ze ineens alles gaan proberen verbieden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 60 gasten