tuurlijk bemoeien die klootzakken zich er tegenaan wij vermoorden namelijk schattige knaagdiertjes volgens hun -.-
en terecht dat MP het niet zomaar gaat lopen verbieden ^.^
Jan Paul schreef:Zoals ik dus al zei, hoe bedoel je radicaal denkend?!! En dan nog mehelpen ook door die dieren juist te kopen, daar stimuleer je het alleen maar mee... Kwamen overigens geen reptielen in voor maar ging gewoon om alles wat leven is, ik denk wel dat dit helaas gaat lukken en dus markplaats hiermee stopt.
Gevolg is dan vrij simpel, meer dumpgevallen, meer leed en uiteindelijk worden wij hierop afgerekent. Dus een algeheel verbod...... Kunnen alle dieren masaal naar de slachtbank, lang leven dierenliefde.
En waar kun je tegen stemmen? Lijkt me ook wel handig......
MarcoG schreef:Je kan sowieso een algemene online petitie tegen die wet opstellen.
Deze verspreiden op allerlei fora die te maken hebben met dieren, als ook op marktplaats.
Verspreid hem onder boeren, kinderboerderijen, dierenwinkels, kleinschalige fokkers van reptielen, vogels, zoogdieren, exoten etc.
Tribo schreef:Als je het tegen die tijd doet is het al te laat! Het moet voor dat er een wetsvoorstel is opgesteld....
fanmm schreef:ik heb hier eigenlijk helemaal niet zoveel problemen mee als ik eerlijk ben! 80 procent van mp is luipaardgekko"s baardagamen en rattenslangen en die zullen het de eerste tijd zwaar krijgen en daarna denken mensen ook wel na voor ze een nest uitbroeden! plus de zeldzamere soorten raken kwekers zoiezo vaak kwijt via fora en via via !. en de wildvang word toch voornamelijk door via speciaalzaken verkocht . het is leuk op af en toe eens op marktplaats te kijken maar heel veel toegevoegde waarde heeft het nou ook niet kwa soorten meestal als je op prijs zoekt dan vind je zo'n 20 interesante advertentie's...
en ik vind dat dat overschot aan bovengenoemde soorten wel eens aangepakt mag worden (wat voornamelijk ook door MP komt)
fanmm schreef:ik heb hier eigenlijk helemaal niet zoveel problemen mee als ik eerlijk ben! 80 procent van mp is luipaardgekko"s baardagamen en rattenslangen en die zullen het de eerste tijd zwaar krijgen en daarna denken mensen ook wel na voor ze een nest uitbroeden! plus de zeldzamere soorten raken kwekers zoiezo vaak kwijt via fora en via via !. en de wildvang word toch voornamelijk door via speciaalzaken verkocht . het is leuk op af en toe eens op marktplaats te kijken maar heel veel toegevoegde waarde heeft het nou ook niet kwa soorten meestal als je op prijs zoekt dan vind je zo'n 20 interesante advertentie's...
en ik vind dat dat overschot aan bovengenoemde soorten wel eens aangepakt mag worden (wat voornamelijk ook door MP komt)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 59 gasten