Inbrekers hebben in de nacht van zaterdag op zondag vermoedelijk een huis in Leeuwarden in brand gestoken. Enkele terrariums met slangen werden gered.
Bron

Inbrekers hebben in de nacht van zaterdag op zondag vermoedelijk een huis in Leeuwarden in brand gestoken. Enkele terrariums met slangen werden gered.
Natho schreef:Nah ik vind het goed dat de brandweer zoiets doet, kan je vaak niet verwachten met reptielen.
Maar lijkt mij toch efficenter om de slangen gewoon uit het terrarium te halen ipv hele terrarium mee nemen. Dan hadden ze het stukken sneller kunnen doen
GerritH schreef:Natho schreef:Nah ik vind het goed dat de brandweer zoiets doet, kan je vaak niet verwachten met reptielen.
Maar lijkt mij toch efficenter om de slangen gewoon uit het terrarium te halen ipv hele terrarium mee nemen. Dan hadden ze het stukken sneller kunnen doen
nou Nee
vaste regel; al;s je niet 100% zeker bent van de soort alle slangen behandelen als zijnde giftig. de eigenaar was niet aanwezig en determinatie lijkt me onder dit soort omstandigheden moeilijk voor de brandweer; Goed gedaan dus.
gerrit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 110 gasten