Gisteren was er op man bijt hond een aflevering over massage d.m.v. slangen.
Vandaag was hier de heruitzending van en na het zien van deze reportage was ik alles behalve te spreken over 1 van de 2 geïnterviewde.... Voor meer info lees de quote van slangeforum.
Wie heeft het nog gezien en wat vinden jullie ervan?
Grtz
Wonderer schreef:Lynn schreef:De reportage van slangen - massages is gisteren uitgezonden,
& net is de herhaling geweest.
Mijn gedachtengang hierover ga ik voor mezelf houden want ik denk dat iedereen hier wel zo'n beetje hetzelfde over denkt.
Ik houd ze niet voor mezelf! Als de idioot die onze hobby weer zo afgedaan heeft aan de buitenwereld hier op het forum aanwezig is zeg ik hem bij deze, wil je geen ruzie, blijf uit mijn buurt op eender welke beurs! Als ik je zie lopen spreek ik je toch aan en dit word geen aangenaam gesprek. Moest je nog steeds niet doorhebben dat het tegen jou is, je bent de beun die de tijgerpython achter het hoofd vasthield omdat hij anders te actief was!
Laatst is er een kleine rel ontstaan hier op het forum over het behandelen van slangen tijdens de show 'de nieuwe uri geller' maar het soort ?respect? waarmee jij je dieren behandelde was in mijn ogen vele malen erger!
Ik weet wie je bent en weet waar je woont dus moesten er nog mensen zijn die er zo over denken kunnen we misschien eens op de koffie gaan.
Seppe