Danny schreef:400 kilometer voor gereden?![]()
Dat is wel erg veel voor zo'n beurs idd maargoed..
Neem aan dat je dan wel op Houten bent toch David?
David77 schreef:Achja, het hing er gewoon vanaf wat je verwachtte.
Als je op zoek was naar benodigdheden viel het best wel mee.
Wij zijn houten gewoon, gaan niet snel naar een andere beurs, en ja, dan kan het wel eens dik tegenvallen hé.
Voor in de buurt te wonen is het nooit tijdverlies, maar die 400 km waren het achteraf bekeken toch niet waard.
5 uur in de auto voor op een half uurtje alles 3x gezien te hebben.![]()
We zijn dan maar over antwerpen terug naar huis gereden en hebben er een daguitstapje van gemaakt door bij verschillende reptielenwinkels te stoppen, dus op zich was het wel een leuke dag.
peter-g schreef:wij stonden op de beurs en het was erg druk voor zo'n kleine beurs.
veel informatie gegeven over de dieren er waren veel ouders met kinderen die even een paar uurtjes gingen kijken op de beurs.veel kijkers en weinig mensen die gericht komen kopen.
timmy gezien leuk even met je te praten en jammer dat de rest zich niet even voorstel altijd leuk om er een gezicht bij te zien.
al met al een geslaagde beurs voor ons.
foto voor dat de beurs open gaat
ons standje met rob achter de tafel en er was belangsteling genoeg.
BvanderGulik schreef:Was voor mij de 2e keer Reptillica, vorige keer in Leiden. Grootte is niet veel veranderd maar heb me opzich wel weer even vermaakt.
Bovendien, een nieuw baardje (man) gekocht bij Rock Zolid^^
BvanderGulik schreef:Was voor mij de 2e keer Reptillica, vorige keer in Leiden. Grootte is niet veel veranderd maar heb me opzich wel weer even vermaakt.
Bovendien, een nieuw baardje (man) gekocht bij Rock Zolid^^
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten