MarvinM schreef:Ik ben toch aanwezig. Een aantal diertjes oppikken en wat benodigdheden. Moet helaas wel in de rij gaan staan voor kaartjes helaas te laat. Weet iemand of er een plattegrond is? Dan weet ik waar ik ongeveer moet zijn.
Dustfire schreef:Haha had net een heel bericht getyped maar dat kan ik nu allemaal schrappen..
Amstelveen is inderdaad niet al te dicht bij![]()
Beverwijk is echter heel prettig. Ik heb een trajectabonnement tot Alkmaar dus dan koop ik vanaf daar een kaartje. Kwart voor 9 is makkelijk haalbaar. Ik kon dus toch met die vriendin mee, maar die woont in Haarlem, en door werkzaamheden zou ik om moeten rijden via A'dam x.x
Hoe laat zijn jullie van plan weer te vertrekken? En willen jullie een bijdrage voor de benzinekosten of nemen jullie mijn lichte extra bagage voor lief?
renske schreef:Dustfire schreef:Haha had net een heel bericht getyped maar dat kan ik nu allemaal schrappen..
Beverwijk is echter heel prettig. Ik heb een trajectabonnement tot Alkmaar dus dan koop ik vanaf daar een kaartje. Kwart voor 9 is makkelijk haalbaar. Ik kon dus toch met die vriendin mee, maar die woont in Haarlem, en door werkzaamheden zou ik om moeten rijden via A'dam x.x
Hoe laat zijn jullie van plan weer te vertrekken? En willen jullie een bijdrage voor de benzinekosten of nemen jullie mijn lichte extra bagage voor lief?
We gaan als we er genoeg van hebben. Meestal zijn we tot het einde of 3 uur of zo. Weet niet of we dit keer zo lang willen blijven. Maar worde vaak veel opgehouden door praatjes met mensen. Wat wel leuk is op zich. Ik stuur even pb met mijn nummer. Dan kan je me sms sturen of bellen. Hebben we het even over de rest.
Noobske schreef:renske schreef:Dustfire schreef:Haha had net een heel bericht getyped maar dat kan ik nu allemaal schrappen..
We gaan als we er genoeg van hebben. Meestal zijn we tot het einde of 3 uur of zo. Weet niet of we dit keer zo lang willen blijven. Maar worde vaak veel opgehouden door praatjes met mensen. Wat wel leuk is op zich. Ik stuur even pb met mijn nummer. Dan kan je me sms sturen of bellen. Hebben we het even over de rest.
Hou je nog wat plek vrij in de auto voor die stenen?
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten