Jan Paul schreef:Ik ben op het volgende gewezen:
Wie niet MartijnWij hebben de nodige dreigementen ook al mogen ontvangen.......
Belachelijk, weet je ook al van wie ?
Jan Paul schreef:Ik ben op het volgende gewezen:
ShadowBumble schreef:Jan Paul schreef:Ik ben op het volgende gewezen:
Belachelijk, weet je ook al van wie ?
Jan Paul schreef:Is en blijft internet dus neem juist dat ook niet serieusAls ik ga tellen hoe vaak we bedreigt zijn en dan ga kijken hoeveel last hiervan in real live acht ik de kans nu ook niet erg groot
Nee zijn laffe mensen....
ShadowBumble schreef:Jan Paul schreef:Is en blijft internet dus neem juist dat ook niet serieusAls ik ga tellen hoe vaak we bedreigt zijn en dan ga kijken hoeveel last hiervan in real live acht ik de kans nu ook niet erg groot
Nee zijn laffe mensen....
Das waar maar toch beetje stijlloos, laten ze zich wel erg kennen. Ben ook vaak genoeg "bedreigd" heb zelfs me adres wel eens gegeven maar ze kwamen toen "jammer genoeg" niet langs
J.D. schreef:Een dreiging is voor mensen die te laf zijn om daadwerkelijk wat te doen, blaffen kan iedereen maar bijten? Het zijn lafaards dat is al gebleken. Als zulke mensen mij zouden bedreigen, zou ik eens goed lachen. Wat kunnen mensen met samen 10 hersencellen aanrichten? ( buiten dierenleed )
Lig niet wakker van die dreigingen, jullie allen doen het goede...
Tribo schreef:Wat is eigenlijk de reactie van Lacerta in deze kwestie? Dit is toch het reptielen orgaan in Nederland? De gesprekspartner....
Martijn schreef:Ik ben op het volgende gewezen:steve01 schreef:Kan er op het forum geen banner worden geplaatst?
Zo zien gasten ook dat dit fout.
Bijvoorbeeld onderaan het forum of op die plek van wesdijk.
Hier enkele voorbeelden die van fb komen.
Ik kan wel een plekje maken voor een banner van 468 x 60 pixels.
Deze kan gemaild worden naar post apenstaartje reptielenforum punt nl
Tribo schreef:Wat is eigenlijk de reactie van Lacerta in deze kwestie? Dit is toch het reptielen orgaan in Nederland? De gesprekspartner....
renske schreef:Mag het een gif bestand zijn? En is het 60 hoog zoals nu is aangegeven of is het 60 breed? En het is soweiso echt super klein. Heel laag en enorm breed. Klopt dit wel?
Jan Paul schreef:Tribo schreef:Wat is eigenlijk de reactie van Lacerta in deze kwestie? Dit is toch het reptielen orgaan in Nederland? De gesprekspartner....
Even rond gevraagd en daar heeft eigenlijk niemand iets van gehoord, beetje jammer......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten