En ratten met muizen! Ja was een hoop kennis aanwezig idd.......
anneke schreef:Er is een (voorlopige?) sponsor lijst geplaatst op de facebook site van Boycot Killer Karaoke. Mij lukt het helaas niet deze naar dit forum te copieren
Jan Paul schreef:Dat water is een leugen om ons de mond dood te maken, opnames zijn reeds geweest dus ga maar bewijzen dat het niet zo is..... 1 klein missertje, een steur gaat het echt niet doen op 22 gradenZeker niet op die manier als op de film, zo zwemt een steur rond op 10 graden! En is het wel 22 graden, dan ben je daar deze dieren weer mee aan het vermoorden!!!
Buiten dat, sinds wanneer smelt plastic? En de slangen zie je duidelijk in 1 minuut tijd onderkoelings verschijnselen krijgen, met name de albino op het eind. Ook zwemt er een cites A dier tussen als ik het goed gezien heb, Acrantophis madagascariensis......
En ratten met muizen! Ja was een hoop kennis aanwezig idd.......
Wat een onzin ijswater is geen ijswater, steuren ( Die er ook inzitten ) hebben een maximale water temperatuur van 24 graden celcius en daarna leggen ze het loodje, slangen is een watertemp ( laten we uitgaan van dat het water 23 graden is ), kun je niet van studio warmte ( das 30+ veelal door de hoeveelheid lampen ) van 30 graden binnen 2 seconden in water dumpen van 7 graden kouder das gewoon vragen om problemen.
Zowel Jan als RTL komen veel te makkelijk weg hiermee. Reactie van Freek spreekt ook al boekdelen
steve01 schreef:Kan er op het forum geen banner worden geplaatst?
Zo zien gasten ook dat dit fout.
Bijvoorbeeld onderaan het forum of op die plek van wesdijk.
Hier enkele voorbeelden die van fb komen.
bart-outenaar schreef:Ze zullen waarschijnlijk nu niks meer mogen zeggen aangezien het heet onder de voeten wordt.
Ik ben op het volgende gewezen:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten