RonaldB543 schreef:M'n pa reed net in de auto en toen is er op de radio gezegd dat er geen gebruik wordt gemaakt van ijskoud water :S
Ik neem aan dat dit is gezegd om zich eruit te praten?
gr,
Ronald
Menno schreef:RonaldB543 schreef:M'n pa reed net in de auto en toen is er op de radio gezegd dat er geen gebruik wordt gemaakt van ijskoud water :S
Ik neem aan dat dit is gezegd om zich eruit te praten?
gr,
Ronald
Dat mag je zeker aannemen, want er zijn allerlei aanwijzingen die er op wijzen dat het water wel dergelijk koud is. (Warm water laat het glas beslaan, de kandidate schreeuwt als ze al met haar voet in het water komt, en (als ik dat mag aannemen) steuren liggen op hun rug bij warm water, die leven namelijk in koud water)
Menno schreef:Waarschijnlijk schuiven ze de schuld af op die slangenleverancier, omdat die hun de verkeerde informatie doorgaf....
Menno schreef:Waarschijnlijk schuiven ze de schuld af op die slangenleverancier, omdat die hun de verkeerde informatie doorgaf....
MetallicatTim schreef:Toch nog 408.000 kijkers gisteravond
Gezien dat dat het best bekeken programma van RTL5 was gisteren ( genante lijven volgde met 398.000 ), zal het niet snel gecancelled worden
Toch nog 408.000 kijkers gisteravond
Gezien dat dat het best bekeken programma van RTL5 was gisteren ( genante lijven volgde met 398.000 ), zal het niet snel gecancelled worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten