Gedreven man jammer van zijn iet wat vervormde kijk op de wereld, en de meelopers die die meekrijgt.
Helaas niet de enige met miljoenen doden op zijn naam, wel de bekentste komt vast omdat het een duitser is

Yvette&Sander schreef:Adolf is het resultaat van inteelt.
Gedreven man jammer van zijn iet wat vervormde kijk op de wereld, en de meelopers die die meekrijgt.
Helaas niet de enige met miljoenen doden op zijn naam, wel de bekentste komt vast omdat het een duitser ishebben wij Nederlanders toch altijd al de pik op
Jan Paul schreef:Antycrash schreef:Dom was hij zeker niet, en was een prima gozer geweest als hij niet begonnen was de oorlog, holocaust en een dictatuur.
Autistischer (Waarschijnlijk eerder psychopaat) als Hitler vind je ze bijna niet, absoluut niet slim maar had zijn pieken. Hij was geniaal in strategie en het bespelen van mensen, verders had de mensheid deze kunnen missen als kiespijn. Ook als die oorlog er nooit geweest was, beetje zelfde gezeik als die na-aper Wilders die precies dezelfde strategie hanteert, heeft Mein kampf onder zn hoofdkussen liggen denk ik.......
Yvette&Sander schreef:Het spreekt duits dus het is duits
Adolf is het resultaat van inteelt.
Yvette&Sander schreef:Blijft een duitser
Ik heb niets tegen buitenlanders maar er moeten wel effectieve maatregelen zijn die we kunnen inzetten als ze ontsporen. Zowel voor autoch en allochtonen.
Jan Paul schreef:Ik heb niets tegen buitenlanders maar er moeten wel effectieve maatregelen zijn die we kunnen inzetten als ze ontsporen. Zowel voor autoch en allochtonen.
EhmVergeten we niet iets?
Yvette&Sander schreef:Nee een frans sprekende Canadees is een Canadees.
Yvette&Sander schreef:Duitser
Eindeloos dit.
nu bedtijd morgen verder ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 82 gasten