Het bestekelde diertje leeft in het Cordillera Azul National Park en behoort tot de Enyalioides, een geslacht van hagedissen. De onderzoekers hebben de hagedis de naam Enyalioides binzayedi gegeven.
Bron: AD.nl
Het bestekelde diertje leeft in het Cordillera Azul National Park en behoort tot de Enyalioides, een geslacht van hagedissen. De onderzoekers hebben de hagedis de naam Enyalioides binzayedi gegeven.
Broodrooster schreef:vind m wel erg veel lijken op een stekelnekagaam, Acanthosaura armata:
JuicedG schreef:Vind het vooral heel erg leuk dat dit soort ontdekkingen (onbekende diersoorten) vandaag de dag toch nog regelmatig plaats vinden!
Jan Paul schreef:JuicedG schreef:Vind het vooral heel erg leuk dat dit soort ontdekkingen (onbekende diersoorten) vandaag de dag toch nog regelmatig plaats vinden!
Joh, loopt nog vol met dit soort "onbekende" soorten op deze aardkloot... Dit is gewoon weer simpel ondersoortje, niet heel erg boeiend.
Ik vind het wel boeiend Jij hebt een stuk meer kennis dan ik en kent waarschijnlijk een hoop beesten die hier op lijken maar voor mij is het allemaal nieuw
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 92 gasten