xbeyondx schreef:woont er toevallig iemand in de buurt van rotterdam zevenkamp waarmee ik en me vriend kunnen meerijden.
ik heb ruzie met me vader gekregen en nu wilt hij ons niet meer brengen.. en kaartjes heb ik al gekocht..
Niek&Rome schreef:Hoi hoi mensen!
Ik heb een vraag... Komt terrariumhuis hier ook op de beurs?
Waar hebben ze (goede & mooie) zandboa's en rosy boa's?
Groetjes,
Niek & Romé
MarcoG schreef:steve01 schreef:10 min wachten?
Laatste keer moest ik toch een meer dan een uur wachten hoor!
Nog langer hoeven wachten dan 10 min.
Maar moet de motor van de organisatie naast de deur zetten, waarna ze me een plekje in de rij geven, vlakbij de deur
Broodrooster schreef:MarcoG schreef:steve01 schreef:10 min wachten?
Laatste keer moest ik toch een meer dan een uur wachten hoor!
Nog langer hoeven wachten dan 10 min.
Maar moet de motor van de organisatie naast de deur zetten, waarna ze me een plekje in de rij geven, vlakbij de deur
ik zal de african twin ernaast zetten (misschien nog een GS erbij)
loefah schreef:Nog even een vraagje voor de mensen die er al vaker zijn geweest.
Als jullie een diertje willen kopen maar nog niet gereserveerd hebben, hoe doen jullie dit?
Ik ben nog nooit op een beurs geweest dus wil eerst mijn diertje uitzoeken en daarna nog allerlei andere diertjes bekijken en eventueel ook nog wat bamboe en andere dingen kopen.
Kan je dan gewoon bij een stand een diertje reserveren die je dan later ophaalt? En tot hoelang kan je die reserveren, ik neem aan dat ze na een bepaalde tijd de diertjes weer in de verkoop zetten.
Alvast bedankt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten