naar van die jongen in die rolstoel maar ik weet 100% zeker dat dat niet was waar Morticia op doelde.
@Wallie,
beetje rustig aan dus

wallie61 schreef:ok geen oftopic meer, wel een pbtje gestuurd
even uitlegje geven
Jan Paul schreef:wallie61 schreef:ok geen oftopic meer, wel een pbtje gestuurd
even uitlegje geven
Of was dit weer voor de afwisseling teveel tekst om het simpele duidelijk te maken?
wallie61 schreef:ik heb nergens gezegt dat het kan, of dat ik het goedkeur!
ik vind alleen de opmerking van het ijzerdraad niet kunnen, dit zou jij weeten als je dit van dichtbij hebt meegemaakt
Brenda schreef:Jan Paul schreef:wallie61 schreef:ok geen oftopic meer, wel een pbtje gestuurd
even uitlegje geven
Of was dit weer voor de afwisseling teveel tekst om het simpele duidelijk te maken?
Nee hoor, ik snap je HELEMAAL .
Mijn opmerking was puur een manier van draai de boel eens om, heb respect voor alles wat leeft etc etc, de gedachte verdraaien om er even met ander oogpunt naar te kijken Noem het sarcasme, en ja het zijn godvergeten hufters op die fietsen, ik woon 1 min. van het duin en zit vol met Lacerta's. Zie ze dan ook geregeld platgereden liggen. Heb ook vaak genoeg een hartverknettering door die lui die het fatsoen niet kunnen opbrengen even bel te laten rinkelen en je zo voorbij te scheren waarvan ik maar ook mijn honden van verknetteren van de schrik.. Heb vaak genoeg de neiging een stuk hout te pakken door zo'n zakkenwasser! Prachtige sport, heb het zelf ook jarenlang uitgeoefent, maar ik had wel mijn fatsoen
Jan Paul schreef: Was net bezig met mijn speciaal ontworpen valkuil joh!!!!
joeym schreef:Jan Paul schreef: Was net bezig met mijn speciaal ontworpen valkuil joh!!!!
Over valkuilen gesprokenDie lagen vorig jaar ofzo verspreid door t bos waar ik elke dag door heen moest fietsen. Met van die leuke stalen binnen onderin
Jan Paul schreef:joeym schreef:Jan Paul schreef: Was net bezig met mijn speciaal ontworpen valkuil joh!!!!
Over valkuilen gesprokenDie lagen vorig jaar ofzo verspreid door t bos waar ik elke dag door heen moest fietsen. Met van die leuke stalen binnen onderin
ohw shit, ik heb duidelijk mijn dag niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
schiet mij maar af! Of?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 78 gasten