Onbedoeld hebben mountainbikers en crossfietsers mieren een feestmaal bezorgd door zich buiten de gebaande paden te begeven.
Bron: de Stentor
Onbedoeld hebben mountainbikers en crossfietsers mieren een feestmaal bezorgd door zich buiten de gebaande paden te begeven.
Pitbull schreef:die paden zijn er niet voor niets....
zulke mensen moeten ze eens op het strand leggen in een kuiltje en mij een Hummer geven of Jeep dat ik er ook keertje overheen ken rijden....
Assh*les meer ken k er nie over zeggen bahbah
DarkDevil schreef:Pitbull schreef:die paden zijn er niet voor niets....
zulke mensen moeten ze eens op het strand leggen in een kuiltje en mij een Hummer geven of Jeep dat ik er ook keertje overheen ken rijden....
heb je de reacties gezien van de mensen onder dat nieuwsbericht? -.-
is er ook 1 ja khoud toch niet van hagedissen en opgeruimd staat netjes......
ja die berichten die daar worden geplaats worden echt gecontroleerd.... NOT.....
kvind het beetje idioot -.- moet je eens durven zeggen over zwerfhond of zwerfkat wedden het zijn dan juist die mense die ontploffen dat jij dat zegt?
MarcoG schreef:DarkDevil schreef:Pitbull schreef:die paden zijn er niet voor niets....
heb je de reacties gezien van de mensen onder dat nieuwsbericht? -.-
is er ook 1 ja khoud toch niet van hagedissen en opgeruimd staat netjes......
ja die berichten die daar worden geplaats worden echt gecontroleerd.... NOT.....
kvind het beetje idioot -.- moet je eens durven zeggen over zwerfhond of zwerfkat wedden het zijn dan juist die mense die ontploffen dat jij dat zegt?
Gepost![]()
Nu maar kijken of die wel door gelaten word
Jan Paul schreef:zal ff een ijzerdraadje spannen, opgeruimt staat netjes toch?
leuke opmerking, zo is een vriend van me 8 jaar geleeden verlamd geraakt
Morticia schreef:leuke opmerking, zo is een vriend van me 8 jaar geleeden verlamd geraakt
En hier gaan we wel moeilijk over doen....Maar over een dode hagedis niet ?
Slaat nergens op...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 77 gasten