Voor ons was de dag geslaagd maar zó uitputtend!
Een dag voor Houten hebben we uitgeslapen en de nacht moesten we doorhalen omdat 1 van ons moest werken de hele nacht en pas half 4 klaar was.. Allebei dus lekker wakker zitten wezen en daarna doorgereden naar Malden om onze vrienden te helpen met inladen
(Toon & Emile van de Desertroom) Na koffie gedronken te hebben om kwart over 5 doorgereden naar Houten en daar de boel opgebouwd. Eenmaal toen alles klaar was voor de beurs open ging een rondje gelopen en alvast een mooie plant gehaald én gepraat met bekende. Beurs ging open en dag begon, na een rondje lopen kwamen we weer met wat terug, een koppel Anolis Carolinensis. Deze wilde ik al heel lang, we dachten dat het daarbij zou blijven maar uiteindelijk kochten we ook nog een basket voor een lamp, 3 Agaatslakken, 2 reserve Solar Raptor én Bromelia's. Veel te veel natuurlijk maar ik ben vaak degene die alles koopt en Bart is degene die ernaast staat en denkt : hij stopt vast wel als het geld op is
Op een gegeven moment kwam Bart naar mij toe en zei dat hij Jean Paul gezien had en dat hij zo even langs kwam, dus ik denken : o leuk! Maar zag hem niet en lees net het bericht:
Jan Paul schreef:Dus volgende keer zet ik mijn oogkleppen weer op want dit schiet niet op!
Wanneer we dan elkaar wél spreken zien we dan wel

Met een knipoog: Zaterdag zijn wij in Beverwijk dus misschien...
In ieder geval erg leuke dag gehad, bekende gezien en leuk gepraat - nieuwe aanwinsten - planten gekocht dus ik ben weer helemaal blij. Het aanbod was simpel deze keer vond ik, maar echt tegenvallen vond ik het niet. Half 5 / 5 uur reden wij naar Malden ,daar uitgeladen en een bak koffie gedronken en nog even gezellig gezeten. Daarna door naar Nijmegen gereden en gegeten , dieren verzorgd en naar bed gegaan.. Al met al was voor ons de dag leuk!