Luc-made schreef:2 meter ellende met halve spin op mn elleboog doodshoofdje erbij en een mooie groene hand !
quote van de dag xD
Luc-made schreef:2 meter ellende met halve spin op mn elleboog doodshoofdje erbij en een mooie groene hand !
reptiegirl schreef:Welke soort pheslumas @DarkDevil?
DarkDevil schreef:en tsja was natuurlijk ook erg gezellig met noobske en aanhang hahamaar wat is die aanhang oud
(geintje maar dat snapte je vast wel
![]()
)
MarcoG schreef:DarkDevil schreef:en tsja was natuurlijk ook erg gezellig met noobske en aanhang hahamaar wat is die aanhang oud
![]()
)
Heb jouw en je clubje helaas niet gezien.
s.janssen schreef:maar toch ontdekte ik een klein gedeelte reptielen achter de knaagdieren.
nila2011 schreef:Haha..nou die heb ik ook gezien.. het meisje er achter was ook erg tam... vooral na de vraag:" hoezo is ie tam? Zit je er mee op de bank of zo 's avonds "
DarkDevil schreef:MarcoG schreef:DarkDevil schreef:en tsja was natuurlijk ook erg gezellig met noobske en aanhang hahamaar wat is die aanhang oud
![]()
)
Heb jouw en je clubje helaas niet gezien.
hmm jammer :O was je graag tegen gekomen ^.^ ik was een jongen met lange leren jasdus was toch wel redeijk herkenbaar
liep helft van de tijd samen met men vriendin andere helft vna de tijd samen met die andere 2 haha
nila2011 schreef:Haha.. dan heb ik jou wel gezien ja.. iemand die dikke uilen nog gezien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten