Sharon schreef:Ik? Ben al 4 jaar bezig met zo'n beetje alle Belgische en Nederlandse beurzen af te lopenEn in december ga ik voor het eerst Hamm een bezoekje brengen
wauw wel eindje rijden of neem je de trein?
grtz
Sharon schreef:Ik? Ben al 4 jaar bezig met zo'n beetje alle Belgische en Nederlandse beurzen af te lopenEn in december ga ik voor het eerst Hamm een bezoekje brengen
Sharon schreef:Altijd met de auto. Daarom dat ik nu pas voor het eerst naar Hamm ga, want het is de eerste keer dat ik een zot gevonden heb die me tot daar wil brengen
Poucks schreef:Sharon schreef:Altijd met de auto. Daarom dat ik nu pas voor het eerst naar Hamm ga, want het is de eerste keer dat ik een zot gevonden heb die me tot daar wil brengen
Toch handig soms als je zo'n mensen vind eh?Ik zou ook wel willen gaan, alleen vrees ik er een beetje voor om ook zo'n zot te vinden
Poucks schreef:Sharon schreef:Altijd met de auto. Daarom dat ik nu pas voor het eerst naar Hamm ga, want het is de eerste keer dat ik een zot gevonden heb die me tot daar wil brengen
Toch handig soms als je zo'n mensen vind eh?Ik zou ook wel willen gaan, alleen vrees ik er een beetje voor om ook zo'n zot te vinden
Sharon schreef:Haha dat is zeker handig. Als het dan ook plots je vriendje is, is het nog 10x handiger haha, heb ik meteen een prive chauffeurHet is dat er geen plaats meer in de auto is of je had zeker mee gemogen. Dus succes bij het zoeken!
futurekill1 schreef:Poucks schreef:Sharon schreef:Altijd met de auto. Daarom dat ik nu pas voor het eerst naar Hamm ga, want het is de eerste keer dat ik een zot gevonden heb die me tot daar wil brengen
met de trein is denk ik ook geen beginnen aan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten