mc-reptiles schreef:Die lijst zou toch eind deze week komen...
Zover ik weet zijn we nu bijna aan het einde
ambtenaren werken toch niet op zaterdagen?

mc-reptiles schreef:Die lijst zou toch eind deze week komen...
Zover ik weet zijn we nu bijna aan het einde
Morticia schreef:Ben benieuwd wat er nu komen gaat.........
De motie voor de polder is volledig afgewezen, zullen wij nu onder handen genomen worden ?
Jan Paul schreef:Ja, de aanhouder wint denkt Bleker, moet me toch iets gaan lukken! Want als ultieme loser de geschiedenisboeken in zie ik niet echt zitten................................
Staatssecretaris Henk Bleker (Landbouw) laat een enquête houden om te zien welke zoogdieren geschikt zijn om als huisdier te houden.
Zijn departement heeft dat maandag bekendgemaakt. De informatie is bedoeld voor het opstellen van een lijst van dieren die mogen worden gehouden. Alle andere zoogdieren zijn dan verboden.
Aan de lijst wordt al langer gewerkt. De Universiteit van Wageningen voert wetenschappelijk onderzoek uit.
Morticia schreef:Helaas, dit is het laatste bericht van vandaag:Staatssecretaris Henk Bleker (Landbouw) laat een enquête houden om te zien welke zoogdieren geschikt zijn om als huisdier te houden.Zijn departement heeft dat maandag bekendgemaakt. De informatie is bedoeld voor het opstellen van een lijst van dieren die mogen worden gehouden. Alle andere zoogdieren zijn dan verboden.
Aan de lijst wordt al langer gewerkt. De Universiteit van Wageningen voert wetenschappelijk onderzoek uit.
Bron > http://www.nu.nl/politiek/2788318/enqut ... ieren.html
Frans schreef:Volgens het officiële bericht van het ministerie gaat het alleen over zoogdieren.
dat is vind ik al een hele geruststelling om te horen ^.^
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 67 gasten