MarcoG schreef:Wat mijn het meeste verbaasd is dat Bleker wel een lijstje gaat maken...
Ik denk dat we blij mogen zijn als hij 10 reptielen op kan noemen...
Martijn schreef:Hier nog iemand die de Zeevaartschool heeft gedaan. Gaat helemaal goed komen.
wouter- schreef:Misschien is het inderdaad zoals al eerder genoemd een storm in een glas water en anders hebben we onze reptielenvriend Rutte nog(deze heeft volgens mij ook een aantal slangen ofzo zitten)
nieuwsbank.nl schreef:Deze zogeheten positieflijst voor zoogdieren die vanuit het oogpunt van dierenwelzijn door particulieren mogen worden gehouden zou eigenlijk pas op 1 januari 2013 verschijnen en in werking treden. Maar Staatssecretaris Bleker reageert vandaag kordaat op het verzoek van Marktplaats: "Die lijst kunnen ze heel snel van ons krijgen. Als dat het verzoek is, kunnen ze hem eind deze week hebben", zegt Bleker in EenVandaag.
Noobske schreef:Als het daadwerkelijk zover zou komen dat ze dieren gaan innemen om humaan te vernietigen, hang ik bij de eerste de beste die dat probeert m'n Tokeh's aan zn zak
MarcoG schreef:Waar ik ineens aan dacht, die half miljoen reptielen (als het er niet meer zijn) die humaan afgemaakt moeten worden, dat is best veel werk.
Zeker gezien de meeste dierenartsen niet zullen mee werken met het afspuiten van een gezond dier.
Arend89 schreef:MarcoG schreef:Waar ik ineens aan dacht, die half miljoen reptielen (als het er niet meer zijn) die humaan afgemaakt moeten worden, dat is best veel werk.
Zeker gezien de meeste dierenartsen niet zullen mee werken met het afspuiten van een gezond dier.
Nee hoppelijk niet.
maar dan verzinnen ze wel wat anders ben ik bang
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 64 gasten