Staatssecretaris Henk Bleker komt eind deze week met een lijst van dieren die legaal verhandeld mogen worden. Dieren die niet op die lijst staan, zijn verboden en daar mag dus niet meer in gehandeld worden.
Bron

Staatssecretaris Henk Bleker komt eind deze week met een lijst van dieren die legaal verhandeld mogen worden. Dieren die niet op die lijst staan, zijn verboden en daar mag dus niet meer in gehandeld worden.
de mens mag dieren geen kwaad berokkenen.zie het gebit van de mens dat de mens geen vleeseter is.de mens is de oorzaak van de val in het dierenrijk.de mens mag de dierenwereld niet behandelen zoals de mensheid de dierenwereld nu behandeld en laat opofferen.dat is in deze tijd niet nodig.zo mens- zo dierenrijk.
guttata schreef:Denk, dat meneer Bleker nog veel geklaag aan zijn kop krijgt over aantal soorten dieren...
ben benieuwd waar hij mee komt
Jan Paul schreef:Hypocriete ziel, als de mens geen vlees had gegeten had die rukker op de eerste plaats al niet bestaan, en wij daarbij. Onze blinde darm is laatste overblijfsel van plantenetende voorouders, gezien wij meer vlees begonnen te eten kregen we minder gasvorming dus slonk dit deel van onze darm, om de donder wel dat wij vleeseters zijn...
Odatria schreef:Het lijkt mij vooralsnog een storm in een glas water. Een (bewust?) verkeerd geintrepeteerde opmerking door eenvandaag en opgepakt door de sensatiekrant van Nederland. Een dergelijke lijst zal er wel komen maar ik geloof niet (al) morgen. Volgens mij geeft Bleker gericht antwoord op het verzoek van MP om een lijst, verder benoemt hij de eigen verantwoordelijkheid voor een site als MP. Maar dit zouden we pas zeker weten als de vraag van de verslaggever ook horen. Het zou toch van de gekke zijn wanneer een staatssecretaris in de wandelgangen wordt aangesproken en dat hij dan wel even bepaald dat er eind van de week zal komen ("als ze het willen kunnen ze het krijgen"). Gelukkig werkt onze rechtstaat zo niet en zal er eerst goed overleg plaatsvinden alvorens er (in de ogen van de staat) een goed gefundeerde lijst ontstaat.
Jan Paul schreef:weet je nog vorig jaar, 1 groot drama om een krokodil in een sloot? Jaja, op de dag dat de beurs in Houten was.... En bleek weer eens stuk hout te zijn, maar ondertussen stond onze hobby weer centraal als negatief zijnde....
god wat een verschil met alle mensen, maar de meeste mensen willen gewoon een klankbord hebben om van de daken te schreeuwen dat ze ontevreden zijn met dierenleed, logisch toch
Jan Paul schreef:Maar we wachten het wel af, recht van mening is al weg hier, als dit ook nog komt woon ik in de rimboe volgend jaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten