Shane schreef:Dit is hopeloos ik weet het
Maar misschien dat er toch bij iemand een lampje gaat branden en weet wie het waren
GerritH schreef:ik stond er ter promotie van Lacerta en ik had zelf ook nog wat nk schildpadjes meegenomen. (naast griekjes ook een paar soorten die je wat minder vaak ziet zoals Malacochersus en Geochelone elegans) en een koppel NK Smaug mossambicus (die in kweekleen naar een kennis gingen)
JosvdB schreef:Kon er helaas niet bij zijn, had graag even rond gekeken en geïnformeerd naar Ameiva's.
Is de Terraria beurs in Juni net zo groot of zit hier een verschil tussen?
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat er illegale dieren te vinden zijn op een openbare beurs? Moet toch een koud kunstje zijn om dit aan te pakken voor de organisatie/politie.
Ook apart vond ik de tenrecs en de exotische dieren in de andere zaal. Maar vind wel dat je zoiets eigenlijk niet op een beurs aan moet kunnen schaffen.
Jan Paul schreef:Yup, zag nog Ctenosaura clarki en bakerii achter een tafel staan met de namen er groot op geschreven, ook nog een aantal soorten waaronder pectinata. De salvator was overigens cumingi....Ook apart vond ik de tenrecs en de exotische dieren in de andere zaal. Maar vind wel dat je zoiets eigenlijk niet op een beurs aan moet kunnen schaffen.
Vind ik ook niet van Kaaimannen, zowel dwerg als dan de bril. Enige die daar op afkomen en kopen (op de dwerg na gezien de prijs daar niet naar is), zijn impuls aankopers. Horen naar mijn idee ook niet thuis op de beurs, krijgt de hobby alleen maar slechte naam van en wie ze echt wil kan ze ook op andere manier vinden. Ik zeg niet dat ik vind dat ze verboden moeten worden, ik vind dat er iets meer verantwoord moet worden omgegaan hiermee. Ik zag ze voor nog geen 80 euro verkocht worden........ En masaal......
iguanaman schreef:Wat noem je dan illegaal? Heb geen illegale dieren gezien op de beurs hoor?
GerritH schreef:Dan was ik de persoon met wie je het meest gesproken hebt; oud (ik ben 52) redelijk lang (1.95) wit T-shit van een zwemwedstrijd (anderen hadden een Lacerta polo aan)
Rings a bel?
gerrit
Jan Paul schreef:Citaat:
Ook apart vond ik de tenrecs en de exotische dieren in de andere zaal. Maar vind wel dat je zoiets eigenlijk niet op een beurs aan moet kunnen schaffen.
Vind ik ook niet van Kaaimannen, zowel dwerg als dan de bril. Enige die daar op afkomen en kopen (op de dwerg na gezien de prijs daar niet naar is), zijn impuls aankopers. Horen naar mijn idee ook niet thuis op de beurs, krijgt de hobby alleen maar slechte naam van en wie ze echt wil kan ze ook op andere manier vinden. Ik zeg niet dat ik vind dat ze verboden moeten worden, ik vind dat er iets meer verantwoord moet worden omgegaan hiermee. Ik zag ze voor nog geen 80 euro verkocht worden........ En masaal......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten