Hier even een paar voor de liefhebbers

Was voor mij de eerste keer en heb mijn ogen uitgekeken

iguanaman schreef:Dennie schreef:Ik zag een mooie morelia spilota spilota, maar helaas nog steeds boven mijn budget. Ik vond de twee jonge brilkaaimannen ook wel bijzonder. Daarnaast een hele mooie haakneusslang gezien, begrijp alleen niet waarom die 250 euro moest kosten.
Verder had ik het idee dat de beurs wat kleiner was dan andere keren. In ieder geval minder aanbieders van terraria en benodigdheden. Op zich kon je er voor dieren wel goed terecht, dat aanbod was vrij groot vond ik.
de 2 brilkaaimannen? er stonden er denk ik zo'n 30 á 40 aangeboden op de beurs hahah. Wel werden er 2 dwergkaaimannen paleosuchus palpebrosus aangeboden
Shane schreef:weet iemand toevallig welk visite kaartje daarbij hoorde?ik was namelijk erg geintereseerd in een van die soorten alleen ik kon ze vandaag niet meenemen, ik heb alleen hun naam niet onthouden -.-
2de keer dat ik er was
maar wat een schijt beurs deze keer
fucking druk
bijna allen maar slangen slangen en nog is slangen
@jp, ik heb je helaas niet gezien! heb wel een lang gesprek met renske gehad toen ze je kwijt was .
Jan Paul schreef:@jp, ik heb je helaas niet gezien! heb wel een lang gesprek met renske gehad toen ze je kwijt was .
Ik werd steeds afgeleid!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten