Klein verslage je van me eerste reptielen beurs,
Van morgen om kwart voor negen weg gereden met me vriendin
Dachten ga op tijd hoeven we niet in de rij te wachten je raad het al een mega rij.
Toch maar even in de auto blijven zitten tot deur open ging toen maar eens in de rij gaan staan.
Met 10 / 15 min waren we binnen en wow wat een dieren was echt verbaast van de diversie tijd aan dieren Vogels, hamster, cavia’s, mega konijnen, fretjes, stokstaatjes, katten, gordeldieren, slangen, hagedissen, en hele kleine kikkers toch een mega kikker en nog veel meer, (wist niet dat zo grote kikker bestond.
Zijn eerst in de hal geweest waar de vogels stonden vrouwtje was niet weg te slepen bij de mega knuffel konijnen en de katten vond zelf de gordel dieren wel heel apart.
Na rondje daar maar eens even koffie wezen drinken en met een ander stelletje even staan kletsen was gezellig.
Toen maar eens DE volgende hal in gegaan wow had wel wat reptielen verwacht maar zo veel.
Na poosje lopen viel me op heel veel fransen stand houders persoonlijk minder gezellig mensen vind.
Boel dieren gezien waar nog nooit van gehoord of gezien had .
En de de prijzen van de spullen viel mij zo mee vergeleken met de winkel wou mijn aquarium om bouwen maar ga toch compleet nieuwe bak kopen want voor dat geld kan ik zelfs niks maken
Heb helaas nog niks gekocht ging om info te winnen en is me helemaal gelukt ga nu lijstje maken wat moet hebben om alles compleet te maken en wachten op volgende beurs
Kan niet wachten