Martijn schreef:Zaal 1 en 2.
kyle schreef:even een vraagje
wij komen van België en zouden hier graag een luipaardgekko kopen voor mijn petekind.
Het is namelijk zijn verjaardag en zouden dus ook graag nog iets in het centrum gaan eten en eventueel nog een speeltuintje opzoeken.
Werken ze met bandjes (zodat je later op de dag terug binnen kan komen) of is het 10€ betalen per keer dat je binnenwilt?
Agaam schreef:kyle schreef:even een vraagje
wij komen van België en zouden hier graag een luipaardgekko kopen voor mijn petekind.
Het is namelijk zijn verjaardag en zouden dus ook graag nog iets in het centrum gaan eten en eventueel nog een speeltuintje opzoeken.
Werken ze met bandjes (zodat je later op de dag terug binnen kan komen) of is het 10€ betalen per keer dat je binnenwilt?
Ze werken geloof ik niet met bandjes.
Maar ik kan het fout hebben!
xbeyondx schreef:ze werken met stempels. als je dan naar buiten wilt om bijvoorbeeld iets in de auto te zetten krijg je dus een stempel.
maar ik denk dat het niet veel erger is om de gekko in een bakje in de auto te houden met een deken erom heen zodat het donker is, dan dat deze in hetzelfde bakje op de beurs staat waar duizend mensen er naar kijken.
anders misschien iets van warmte erbij leggen, zoals een warmtemat die een aantal uur warm blijft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten