MarcoG schreef:Voor de mensen die morgen(zaterdag) gaan, mocht je een idioot in een veels te warm motorpak zien rondlopen, dan heb je een grote kans dat ik dat ben
Frans schreef:Dat was ook mijn probleem om daar te gaan staan:
Twee reptielenbeurzen in de zelfde regio binnen een week, dat levert niets extra's op. Bovendien gaan de ouwe rotten liever naar Houten.
Jan Paul schreef:Viel ons ook op dat er hoop reptielen knuffelaars rondliepen, zelfs zo dat kinderen met een baardagaam ergens in een hoekje mochten gaan zitten om lekker te knuffelen. De verzorging was mooi, maar dat was het wel zo'n beetje, vissen zaten te droog en stierfen de moord.
MarcoG schreef:Jan Paul schreef:Viel ons ook op dat er hoop reptielen knuffelaars rondliepen, zelfs zo dat kinderen met een baardagaam ergens in een hoekje mochten gaan zitten om lekker te knuffelen. De verzorging was mooi, maar dat was het wel zo'n beetje, vissen zaten te droog en stierfen de moord.
Dat zijn dan wel twee nadelige puntjes.
Die vissen, tja eigenlijk bijna niet naar gekeken, voornamelijk gekeken voor garnalen. (dat aanbod was ook echt beperkt tot 10 (onder)soorten en 3 50euro garnalen...).
De hoek van Green Nature vond ik wel erg mooi ingericht, maar inderdaad, de fotoknuffeldiertjes waren een beetje sneu.
Positiefs; heerlijk weer, lekker hamburger en gezellig sfeer
MarcoG schreef:2 euro voor een mooie blauwe garnaal.
Die drie garnalen van 50 euro elk was wel echt belachelijk...
Wat de gek ervoor betaald ofzo?
Straks eens de foto's doorzoeken, kijken wat er in het paludarium kan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten