Jan Paul schreef:Hopelijk doen ze het nog na al die waaiers erop, verders best hoog gehalte BLOND...
Vivacura schreef:
Of ze knap genoeg is voor modellenwerk laat ik liever aan anderen over. Vind er persoonlijk niks aan.
Vivacura schreef:"Iedereen"?
Eerst en vooral weet ik van geen topic waarin dit gevraagd werd, laat staan dat ik er negatief in geweest was over soortgelijke fotoshoots.
Heb dus geen enkel probleem met dit soort foto's met slangen zolang er maar voor de nodige maatregelen wordt gezorgd, wat hier het geval is.
Dit brengt onze hobby tenminste eens in een wat meer positief daglicht. Pakken beter dan "slang ontsnapt", "man voert kitten aan python", "inbeslagname exotische dieren" en ga zo maar even door.
kris schreef:Sorry maar ik denk hier het mijne van een tijdje geleden heeft er een topic geweest en daar werd een slang gevraagd voor een fotoshoot. Iedereen was ertegen want dat was te stresserend voor de dieren , het temperatuursverschil was niet goed enz. Nu is het een filmpje van een blondine met dikke ballonen , met nog wat ventilators op haar gericht en ineens is het van bwoa voor die dieren kan dat niet zo veel kwaad . Gaat het nu ineens niet meer om het welzijn van de dieren of zo .
Vivacura schreef:"Iedereen"?
Eerst en vooral weet ik van geen topic waarin dit gevraagd werd, laat staan dat ik er negatief in geweest was over soortgelijke fotoshoots.
Heb dus geen enkel probleem met dit soort foto's met slangen zolang er maar voor de nodige maatregelen wordt gezorgd, wat hier het geval is.
Dit brengt onze hobby tenminste eens in een wat meer positief daglicht. Pakken beter dan "slang ontsnapt", "man voert kitten aan python", "inbeslagname exotische dieren" en ga zo maar even door.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 76 gasten