theo schreef:Enkel interessant voor mensen die graag aan iets dergelijks meedoen en / of graag plaatjes kijken, zie zo iets dus niet zitten, hoop dan ook dat er voor iets dergelijks meteen een mogelijkheid wordt gecreëerd om je af te melden, krijg zo al genoeg spam.
De mailinglijst is een soort extra ledenlijst, waar je jezelf aan kan toevoegen of verwijderen. Als je jezelf niet aanmeldt, krijg je dus ook geen mailings.

Assassin schreef:Een mailinglist met commerciële doeleinden is wettelijk verplicht om makkelijk verwijderbaar te zijn.
Zoals dat je niet van hyves af komt, mag dus niet voor een mailinglist.
Het is zeer gemakkelijk. Met 1 klik kan je je aanmelden en zo ook weer afmelden.

Assassin schreef:Kan ik wel een ander mailadres opgeven voor de mailinglist, dan waarmee ik me heb geregistreerd? Zou handig zijn. Mijn smartphone geeft namelijk melding van mijn zakelijke mail, niet van mn registratiemail (Spam spam en nog eens spam daar...

)
Helaas, dat gaat niet. De lijst is een soort extra ledenlijst naast de gewone ledenlijst, en is een vast onderdeel van het forum. Je ontvangt de mailings dus op het adres dat je in je profiel hebt opgegeven.
Assassin schreef:Ik zou de mail graag de volgende info willen laten zien:
Datum start
Datum eind
Onderwerp
Regels (en niet een verwijzing ernaar)
Informatie betreft het insturen (of je het kan mailen..)
Alle informatie in de mail lijkt me geen probleem.
Assassin schreef:Het zou handig zijn als je je inzending per mail kan indienen, dat een beheerder het plaatst. Dit om ongewenste berichten te vermijden in de wedstrijdthread.
Zou je dit nader willen toelichten? Ik ben benieuwd naar je motivatie. Vroeger is het ook wel eens zo gedaan. Nu werken we met onderwerpen voor inzending, stemrondes en uitslagen. In theorie maakt het niets uit of alles door elkaar staat in het onderwerp met inzendingen (inzendingen en reacties daarop). In de daarop volgende stemronde wordt namelijk een peiling geplaatst met alle inzendingen overzichtelijk onder elkaar. Vanaf dat moment is het overzicht ook pas van belang voor de wedstrijd. Met het toestaan van reacties (wat we overigens in het verleden vrijwel nooit toestonden of laatst slechts gedoogden) kan ook eenieder ongeremd een zegje doen. Wat meer interactie kan denk ik helemaal geen kwaad.