iguanaman schreef:Jormungandr schreef:Als het goed is ga ik dit jaar voor het eerst naar de beurs in HoutenIk heb er al veel over gehoord en gelezen dus ik ben erg benieuwd hoe het in het echt is
Na deze beurs stelt de rest niks meer voor in NL![]()
Ik vind het altijd zoo leuk om naar beurzen te gaan/ of met een stand, echt de hemel op aarde voor reptielen en amfibieën/geleedpotige,insecten, enz enz liefhebbers
Jormungandr schreef:iguanaman schreef:Jormungandr schreef:Als het goed is ga ik dit jaar voor het eerst naar de beurs in HoutenIk heb er al veel over gehoord en gelezen dus ik ben erg benieuwd hoe het in het echt is
Na deze beurs stelt de rest niks meer voor in NL![]()
Ik vind het altijd zoo leuk om naar beurzen te gaan/ of met een stand, echt de hemel op aarde voor reptielen en amfibieën/geleedpotige,insecten, enz enz liefhebbers
Lol, dat zou mooi zijn. Ik vind het ook super leuk om naar beurzen te gaanIk ben o.a. een aantal keren naar reptilica geweest maar helaas viel dat de meeste tijd erg tegen
Nu ga ik eerst naar Vivarium, eind maart en daarna naar de beurs in Houten. Ik heb er zo'n zin in
gek_ko schreef:Ik heb er ook al weer erg veel zin in, dus ik zal waarschijnlijk ook wel gaan. Ik ga overigens waarschijnlijk niet veel kopen, of toch geen reptielen. Ik ben momenteel erg tevreden met m'n langstaartjes en tjiktjaks. Wel ga ik misschien een paar dwergmuisjes en of gerbils kopen. Daar heb ik in principe nog geschikte bakken voor, maar ik ga me eerst er nog verder over inlezen.
Ik hoop dat die k*titaliaan met z'n wandelende bladeren er weer is, kan ik die eens de griep in schelden.
iguanaman schreef:gek_ko schreef:Ik heb er ook al weer erg veel zin in, dus ik zal waarschijnlijk ook wel gaan. Ik ga overigens waarschijnlijk niet veel kopen, of toch geen reptielen. Ik ben momenteel erg tevreden met m'n langstaartjes en tjiktjaks. Wel ga ik misschien een paar dwergmuisjes en of gerbils kopen. Daar heb ik in principe nog geschikte bakken voor, maar ik ga me eerst er nog verder over inlezen.
Ik hoop dat die k*titaliaan met z'n wandelende bladeren er weer is, kan ik die eens de griep in schelden.
Ben benieuw welke kt italiaan je bedoeld. Bedoel je niet de franse broertjes met allerlei wandelende takken? Heb daar meerdere slechte dieren en zelfs dode dieren op de stand zien liggen.
Ja ik ben ook een wandelende takken liefhebber(geweest);)
Claartje schreef:schelen de prijzen daar nou ook echt zoveel met de (online)winkels?
ik heb namelijk nog uv lampen nodig voor een nieuw terrarium, ben een beetje aan het kijken naar de spots met 'ingebouwd' voorschakelapparaat, deze vallen dan rond de 65 euro. ben ik op de beurs dan nog goedkoper uit?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten