Na onderzoek van de Wereldgezondheidsorganisatie is vast komen te staan dat giftige stoffen in de karetschildpad de mensen fataal zijn geworden.
Bron

Na onderzoek van de Wereldgezondheidsorganisatie is vast komen te staan dat giftige stoffen in de karetschildpad de mensen fataal zijn geworden.
jepie schreef:whahahahahahahaha![]()
![]()
leuk he bedrijgde diersoorten eeten
theo schreef:Dus omdat het om een bijna uitgestorven reptiel gaat mogen de mensen er aan sterven maar als het een bijna uitgestorven vis is moeten we onze mond dicht houden want dan is het zielig voor de mensen die het overkomt?
Rare gedachte.
Voor mij is elk dier even belangrijk.
Omdat jij vis eet heeft de schildpad minder voedsel aanbod, betekent dus dat jij mee werkt aan het uitsterven van de zeeschildpad.
Zo kan ik nog wel meer dingen bedenken waarom jij net zo schuldig bent aan het uitsterven van de schildpad als die 6, dus we mogen mensen die sterven aan het eten van vis ook bespotten.
kjell schreef:ik eet geen vis
en de vis die hier zit in onze wateren komt daar niet voor. en hier zitten geen schildpadden. en als er een familielid sterft aan het eten van een bedreigde diersoort, is dat idd erg, maar toch zal ik dan de gedachte hebben dat het zijn eigen schuld is
Assassin schreef:
Ik eet wel vlees en vis, maar schildpadden zal ik nooit eten. Er zijn er gewoon te weinig van, net als walvissen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 47 gasten