De verzameling slangen bestond uit baardagamen, boa's, pythons en korenslangen.
Een boa was zelfs bijna 3 meter lang
De ratten en muizen werden gekweekt om aan de reptielen te voeren.
Wim T., Deinze
Altijd hetzelfde: mariginale laaggeschoolden halen dit soort dieren in huis. Meestal om lekker op te scheppen want aan de dieren zelf hebben ze niets (totaal geen interactieve dieren, ook al denken ze van wel). Ze zouden beter prentjes kijken. Iemand met een klein beetje gezond verstand doet dit niet.
NubCake schreef:Wim T., Deinze
Altijd hetzelfde: mariginale laaggeschoolden halen dit soort dieren in huis. Meestal om lekker op te scheppen want aan de dieren zelf hebben ze niets (totaal geen interactieve dieren, ook al denken ze van wel). Ze zouden beter prentjes kijken. Iemand met een klein beetje gezond verstand doet dit niet.
Damm man. Hoe laaggeschoold moet je niet zijn om zo oppervlakkig te denken >.>
Denster schreef:De verzameling slangen bestond uit baardagamen, boa's, pythons en korenslangen.
Sinds wanneer zijn baardagamen slangen?
Een boa was zelfs bijna 3 meter lang
Nee! Echt waar joh??! Een Boa van 3 meter? Kan dat? En dat in iemands huis?!!De ratten en muizen werden gekweekt om aan de reptielen te voeren.
Duh...
Ik vind het een lullig geschreven artikeltje.
Denster schreef:
We staan dus eerder aan jou kant
Yemen schreef:Denster schreef:
Nou, dat weet ik zo niet, ik zou het ook erg vinden, maar je hoort je aan de regels te houden en zo te zien zijn er genoeg aanleidingen om de dieren inbeslag te nemen.
marcel schreef:Yemen schreef:Denster schreef:
Nou, dat weet ik zo niet, ik zou het ook erg vinden, maar je hoort je aan de regels te houden en zo te zien zijn er genoeg aanleidingen om de dieren inbeslag te nemen.
Yemen, als of jij je aan de regels houd wou je zeggen ??![]()
( en nee, niet aan vallend bedoelt ( soms word het verkeert op gevat ))
( en ik, pff, ik hou me niet aan regels, licht er aan of ik dan andere mensen in gevaar beng.
dus, ik hou me niet aan de regels altijd )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten