Een 11-jarig Braziliaans meisje is het slachtoffer geworden van een aanval door een krokodil.
(...)
Het roofdier werd doodgeschoten.
Een 11-jarig Braziliaans meisje is het slachtoffer geworden van een aanval door een krokodil.
(...)
Het roofdier werd doodgeschoten.
jepie schreef:het is egt niet te vatten warom nu nog dood schieten als het beest tog dat meisje al dood heeft gemaakt echt die fam van die krok zou die mensen moet en neer schieten![]()
ps:hetliefst dood maar dan gaan zij ook weer dood
craven schreef:jepie schreef:het is egt niet te vatten warom nu nog dood schieten als het beest tog dat meisje al dood heeft gemaakt echt die fam van die krok zou die mensen moet en neer schieten![]()
ps:hetliefst dood maar dan gaan zij ook weer dood
het is inderdaad jammer voor die krok maar wat zou jij doen moest het u kind zijn denk hetzelfste . ik zou in ieder geval geen seconde twijfelen sorie!
je mag niet vergeten dat ze hinder niet anders kunnen dan hun zo te wassen en het zijn nog altijd kids
greetz
Ebony schreef:Als mijn kind gedood wordt door wat dan ook dan zal ik ook geen moment twijfelen en ervoor zorgen da het dier dood gaat..
Dit is gewoon hetzelfde met honden die kinderen bijten. Worden ook afgemaakt...
craven schreef:Ebony schreef:Als mijn kind gedood wordt door wat dan ook dan zal ik ook geen moment twijfelen en ervoor zorgen da het dier dood gaat..
Dit is gewoon hetzelfde met honden die kinderen bijten. Worden ook afgemaakt...
ziede wel dat ik de enige niet ben. zou ook geen seconde twijfelen
greetz craven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 74 gasten