Ze zijn gewoon nog wat ouderwets en zou idd wat aan gedaan moeten worden, maar zo kennen we er nog wel duizend. Kan je bijv. ook even naar de oude stijfkoppen binnen onze hobby gaan kijken die nog steeds beweren dat een poedertje minimaal netzogoed is dan die 'zogenaamd' onzinnige UVB lampen die wij gebruiken... Want ja, ik hou al meer dan 40 jaar reptielen, nooit UVB gebruikt dus waarom nu ineens wel??? Misschien omdat je dieren krom over die takken heenhangen???
Bedoel hiermee te zeggen dat beide hun tijd ver vooruit waren door hiermee te kweken, maar betekent niet dat ze gelijk moeten stoppen omdat ze het voor deze tijd niet meer goed doen. Betekent meer dat het tijd word met je tijd mee te gaan, dus we kunnen wel zeuren over wat ze fout doen, maar laten we dan ook eens kijken naar wat ze goed doen
Dus tja, zo kunnen we nog wel even verder gaan en voor je het weet zijn we net zulke zeikerds als de pvdd die wel zo hypocriet zijn om zich te wassen met zeepjes gemaakt van te klein zittende zielige varkentjes..........

Nog een jaar of 20 en de slangenhaak is misschien ook dierenbeulerij, tja misschien.... Maar aan wie hebben ze dan de kennis te danken die er dan is? Zelfde als die oude stuge kort voor de kop hobbyisten, kunnen het afkeuren en afzeiken, maar zonder hen waren wij nu nog nergens

Ik bedoel dus dat ik je wel begrijp Charlotte, maar alles heeft zijn tijd en los je dit te snel op, gaat er vaak meer leed aan gepaart dan dat je in eerste instantie zou willen.