ShadowBumble schreef:Jan Paul schreef:Er is een aardig actie gaande op fb, ook Freek Vonk zal hierover zijn mening geven zodra de uitzending geweest is. Denk dat deze slang nog een lange staart gaat krijgen voor rtl die dit met voorbedachte rade hebben doorgezet tegen beter weten in en zoals ze zelf beamen is het dierenleed niet van belang zolang de kijkcijfers maar hoog genoeg zijn.......
Hier kijk ik wel heel erg naar uit. Ben heel benieuwd naar zijn mening hierin.Jan Paul schreef:Reactie van iemand van Zodiac TV:
""Ik bedoelde het zoals ik het schreef... Die mensen van die slangen wisten prima wat ze deden... En wat ik belangrijk vind is het of het goede televisie oplevert... En jij vind het 'leed' van de slangen erg... Dus het ligt eraan wat je belangrijker vind... Maar het gaat prima met die slangen... Don't worry
ja wat is goede televisie... Als je naar de entertainment waarde kijkt wel... Het is niet echt een programma waar je iets zinnigs leert... Ofzo maar goed de kijkcijfers zullen het uitwijzen of het goed scoort... Ik begrijp dat jij niet gaat kijken
Nou laat ik het zo zeggen... Of het zielig is voor die beesten daar verschilt dan onze mening.. Het enige dat ik weet is dat mijn collega's of de eigenaren van die slangen iets zouden doen wat of dier of kandidaat in gevaar zou brengen
Reactie op facebook screenshotten en bewaren hij geeft gewoon open en bloot toe dat het welzijn van de dieren van minder belang vind dan de kijkcijfers onder het motto van goede televisie. Waarin hij eigenlijk verkapt aangeeft ja wisten we en intresseerd ons niet.
Dit wisten ze ook, voor zover hebben ze minimaal met ruim 20 hobbyisten contact gehad die hen allen zeiden dat het krankzinnig idee was en daar absoluut niet aan wilden meewerken. Toch hebben ze iemand gevonden die hier wel toe bereid was, Marcel verbeek.
Het is bizar dat zoiets nog kan!