loefah ik heb inderdaad een hoop boeken en dit zal ik per foto dan wel even sturen want om nou alle titels op te gaan noemen....
als je echt van boeken houd zoals ik is het heel slim om af en toe eens naar een plaatselijke kringloop te gaan en daar te neuzen(even je trots opzij zetten:p) ik haal er vaak aquarium boeken,werelddeelboeken en soms met geluk een reptielenboek(voornamelijk NL reptielen) maar alsnog heb ik er apart spul gevonden wat niet duurder was dan een euro per boek!
een echte musthave ondanks google earth en dergelijke blijf ik de grote bosatlas vinden want zoveel mensen hebben het over plekken en landen maar weten vaak niet eens waar het ligt (misschien heb je hem van school liggen maar gebruik hem dan ook eens:p) als je een boek aan het lezen bent en er staan herkomstgebieden bijde dan heb je geen zin om je pc aan te gooien en blijf ik de atlas makkelijker vinden....
de terrariums encs. van bruins is opzich ook wel een aanwinst en bijna iedereen heeft er wel 1 liggen maar echt goede informatie zul je er op reptielengebied nou niet meer vinden,daar vind ik het iets te eentonig voor (denk dat je dat boek best bij kringlopen zou kunnen scoren trouwens)
verder print ik alle artikels die ik vind die interresant zijn vaak uit en hiervoor gebruik ik nette mapjes( jaja ben nogal perfectionistisch) maar zo heb ik wel altijd naslagwerk aangezien internet nog wel eens dingen verloren gaan.
kijk bijvoorbeeld eens op
www.waranwelt.de en dan rechts de biawak magazine's (gratis) dit is toch in mijn ogen een grote aanwinst in de boekenkast !
maargoed ieder zijn ding d 1 gebruikt liever alleen internet en ondanks dat daar vaak beter voorbeeldfoto's zijn te vinden vind ik boeken sparen ook gewoon leuk! het staat zo intelligent