Stond toevallig te turen naar wat beestjes toen een man en zijn vrouw/vriendin met een van jullie collega's bezig was over de kaaiman.

Green-Nature schreef:Hey Nila,
Kijk, dat zijn nou berichtenFijn dat je het even hebt gecheckt. Thanks.
![]()
Groet,
Patrick
Green-Nature schreef:Wel freemd, ik heb het verkocht aan een jongen van ongeveer 21 en zijn moeder was daarbij, lijkt mee geen stelletje![]()
![]()
Green-Nature schreef:Hallo allemaal,
Graag reageer ik even op de berichten over de brilkaaiman en de eventuele verkochte phyton die ik eventueel verkocht zou hebben aan een zusje???
Wij hadden inderdaad een brilkaaiman bij ons, 1 wel te verstaan en geen 2 zoals iemand beweerd. Wij hadden deze in een glazen terra naast onze verkoop stelling met terraria waar wij onze dieren in verkopen.
Ik was er niet van bewust dat deze dieren verboden waren in Belgie.![]()
Het verblijf bij ons in de winkel werd te klein en wou daarom er 1 verkopen. Stom dat ik het regelement niet heb door gelezen. Maar goed, ik kan het niet meer terug draaien.
![]()
Marco, ben jij bij ons aan de stand geweest en zou ik met jou een praatje hebben gemaakt over de kaaiman![]()
![]()
![]()
Wat betreft de slang die ik verkocht zouden hebben aan een zusje, dat kan helemaal niet wij verkopen helemaal geen slangen.
Verder no hard feelings, wou het enlkel even recht zetten![]()
![]()
Groeten Patrick
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten