Genetische analyse wijst op het voortbestaan van een 150 jaar lang uitgestorven gewaande reuzenschildpaddensoort.
Bron

Genetische analyse wijst op het voortbestaan van een 150 jaar lang uitgestorven gewaande reuzenschildpaddensoort.
marianne schreef:wat een goed nieuws ,er sterven er al genoeg uit fijn om te horen xxx
Jan Paul schreef:marianne schreef:wat een goed nieuws ,er sterven er al genoeg uit fijn om te horen xxx
Komen ook weer genoeg bij, dat heet evolutie.
MarcoG schreef:Jan Paul schreef:marianne schreef:wat een goed nieuws ,er sterven er al genoeg uit fijn om te horen xxx
Komen ook weer genoeg bij, dat heet evolutie.
Denk je niet dat dankzij de mens er meer uitsterven dan dat erbij komen door evolutie?
MarcoG schreef:Daar heb je voor een deel ook wel gelijk in hoor.
Maar ik denk dat de mens zich niet meer houdt aan de regels van de evolutie, anders zouden mensen zoals jij en ik niet voortplanten![]()
Of je de schildpad terug moet halen is inderdaad nog maar de vraag, gewoon lekker hun gang laten denk ik.
Jan Paul schreef:En dan nog Marco, zie ik liever mensen zoals jij en ik zich voortplanten als dan de Oh oh Cherso variant... Daar moet eerder een verbod op komen,, dan............! Ooit wel eens bij de Ikea rondgelopen?
Jan Paul schreef:En dan nog Marco, zie ik liever mensen zoals jij en ik zich voortplanten als dan de Oh oh Cherso variant... Daar moet eerder een verbod op komen,, dan............!Ooit wel eens bij de Ikea rondgelopen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 110 gasten