noesje schreef:Wij waren er om 10 uur maar waren pas 11 uur binnen zo'n beetje dus konden niet op tijd bij de stand zijn (wist ook niet precies waar het was )
Uiteindelijk zijn wij elkaar 2 keer tegen gekomen!
Ja heb goed rond gekeken maar was er ook pas om 13:00 ofzo dus miss dat ze al wegwaren je ziet ze zowiezo niet veel in de handel maar mooi dat je geslaagd ben heb je ook foto's?
ik heb wel parel hagedissen gezien en het berste van de baardagaamen maar vooral leatherback enzo. ik heb denk ik ongeveer 80 foto's gemaakt er komen dus een 50 tal foto's aan denk ik veel waren ook wazig en vooral headshots om te oefenen edit: het zijn er 170 die ik heb gemaakt dus dat word lang uploaden
zoooooooo, weer terug in Grunn. zeer geslaagde dag. wel even lang wachten bij de ingang, maar binnen viel de drukte me mee. wel was het vreselijk warm.
Ook qua aankopen zeer geslaagd. een mooie luipaardgekko dame erbij, een mooi gekleurde shtctb met mooie oranje staart bij sana-reptiles gekocht. een aanbetaling gedaan voor 3 baardjes, deze gaan we volgende week halen en 2 chinese hamstertjes om mee te kweken. uiteraard nog wat voederspul en andere aanverwante zaken gekocht en een adresje gevonden om van eht zomer ons toekomstige kousebandslangetje uit te gaan zoeken.
Ben ook weer thuis Voor mij de eerste keer en het was best leuk, zo leuk dat ik 240 euro armer ben. (nieuwe bright sun set met kap, regensysteem, voedseldieren enz.) Alleen Renske, ik las dat je een wateragaam hebt gekocht maar ik zag alleen maar 5 jonge wateragamen links in de eerste hal, en die zagen er best wel slecht uit. Heb jij er daar een gekocht?