wil er stiekem eentje een keer vast houden.
Stonewall schreef:Ik was er ook nog meet 1 van mijn kleine "klere"kinderen. Bedenk wel dat die kleintjes de toekomstige terra houders zijn waar jij je nakweek zult halen.
ludo schreef:.. en maar nuilen dat je geen geld hebt voor blabla.. maar wel een ruggetje voor ons.. tsk tsk!
Niet geheel mee eens. In de meeste gevallen, waarvan ik er 2 keer een koppel van tegen kwam met een 6 jarig kind: "Oh ja want wij willeen een slang voor ons kind kopen, wat eet een slang, waarmoet ie in, hoe warm moet een slang, moeten er warmte lampen in?" Kortom, mijn voorspelling: een beestje dus wat vroegtijdig zal sterven als uitgehongerd "kinderspeelgoed", of een diertje wat binnen een half jaar nog op marktplaats staat. Leuk hoor een rattenslang van €12,50, Minder leuk is €200,- euro voor een volledig ingericht terrarium. En eerlijk is eerlijk: De meeste veropers gaat het op een beurs om de handel, een enkeling zal je van tevoren goed inlichten...
Stonewall schreef:Ik was er ook nog meet 1 van mijn kleine "klere"kinderen. Bedenk wel dat die kleintjes de toekomstige terra houders zijn waar jij je nakweek zult halen. Was op zich een leuke beurs alleen veel "dagjes"mensen. Ik heb nog even met kjell ( die van de kousebandjes) kunnen praten. @ Danique ook nog even bij jullie stand geweest maar je was net ff te druk. Wel met een paar collega's gepraat. Ik was op zoek naar lacerta viridis maar niemand die iemand wist. Was in ieder geval geen verspild uurtje
Ludo schreef:Stonewall schreef:Ik was er ook nog meet 1 van mijn kleine "klere"kinderen. Bedenk wel dat die kleintjes de toekomstige terra houders zijn waar jij je nakweek zult halen. Was op zich een leuke beurs alleen veel "dagjes"mensen. Ik heb nog even met kjell ( die van de kousebandjes) kunnen praten. @ Danique ook nog even bij jullie stand geweest maar je was net ff te druk. Wel met een paar collega's gepraat. Ik was op zoek naar lacerta viridis maar niemand die iemand wist. Was in ieder geval geen verspild uurtje
Lol, met alle respect voor je kinderen en kleren, maar heb je Peter wel eens in het echt gezien? Das miej een boom van een vent hey! Hij bedoelde waarschijnlijk dat hij er letterlijk over struikelde..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten