[Centraal] Belachelijke advertenties
| Auteur |
Bericht |
|
Vermillion
RF team
Geregistreerd op: 16 aug 2009 15:02 Berichten: 4742 Woonplaats: Breda Land: Nederland
|
 Re: [Centraal] Belachelijke advertenties
ook een brilliante combinatie. http://link.marktplaats.nl/301902539Citaat: De foto`s zijn de kleuren niet goed duidelijk. De boa is vrouwlijk geslacht is van 2007 ze is nu ongeveer 1.50 meter lang De ratenslang is manlijk geslacht is van 2007 ze is 75 cm lang. De tapijtpython is vrouwlijk geslacht en is 2007 is van kweker uit Nijmwegen is naar buitenland gegaan. Ze wordt maar 3 meter op de foto is het niet goed te zien maar ze is fel GEEL met ZWART super mooi en ruim 1.75 meter lang. Al de slangen eten levend en dood voer. We doen ze weg wegens omstandigheden. Het terarium mag ook weg als u alle 3 de slangen weg zijn. Graag via mail contact en willen graag een goed huis voor ze.

Je kunt me verantwoordelijk houden voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat. Mijn Collectie Python Reticulatus: 1.1 Bali, 1.1 Seleyar. 1.1 (Purple Albino tiger + Suntiger) Python M. Bivitattus, 1.1 (albino + wildkleur) Boa Constrictor Imperator: 1.1 Nicaragua. Heterodon Nasicus, 1.1 wildkleur. En daarnaast nog 2 lieve honden, 3 ratten, 2 konijnen en wat visjes en garnaaltjes! en ook 2 spinnetjes.
|
| 29 jan 2010 20:32 |
|
 |
|
Vermillion
RF team
Geregistreerd op: 16 aug 2009 15:02 Berichten: 4742 Woonplaats: Breda Land: Nederland
|
mooi weer... http://link.marktplaats.nl/316800918Citaat: Aangeboden:
2 leuke waterschildpadjes + Aquarium met verwarming en filterpomp, stuk hout en wat voer. Afmeting Aquarium: L40XB20XH25 Ik heb deze schildpadjes gekocht voor me vriendin maar die vind ze niet leuk vandaar gaan ze de deur weer uit. Ze zijn lekker actief en eten ook goed. Doe een leuk bod en wie weet zijn deze leuke beestjes dan voor u.
Groetjes ****

Je kunt me verantwoordelijk houden voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat. Mijn Collectie Python Reticulatus: 1.1 Bali, 1.1 Seleyar. 1.1 (Purple Albino tiger + Suntiger) Python M. Bivitattus, 1.1 (albino + wildkleur) Boa Constrictor Imperator: 1.1 Nicaragua. Heterodon Nasicus, 1.1 wildkleur. En daarnaast nog 2 lieve honden, 3 ratten, 2 konijnen en wat visjes en garnaaltjes! en ook 2 spinnetjes.
|
| 29 jan 2010 21:28 |
|
 |
|
Vermillion
RF team
|

|
| 01 feb 2010 21:18 |
|
 |
|
Antycrash
Geregistreerd op: 30 mei 2009 18:26 Berichten: 3551 Woonplaats: Stein Land: Nederland
|
Erg mooi ja.
|
| 01 feb 2010 21:20 |
|
 |
|
Antycrash
Geregistreerd op: 30 mei 2009 18:26 Berichten: 3551 Woonplaats: Stein Land: Nederland
|
|
| 01 feb 2010 21:45 |
|
 |
|
Vermillion
RF team
|
ja die heb ik al vaker gezien haha

|
| 01 feb 2010 23:45 |
|
 |
|
Nikki
Geregistreerd op: 04 maart 2009 18:30 Berichten: 8867 Woonplaats: alphen aan den rijn Land: Nederland
|
hagedissen: 1.0.0 wateragaam "draakje" 1.2.27 baardagaam dachiu red x florida orange "solo" orange-pastell x US blood "sacha" red hypo pastel x yello hypo pastel/market leucistik "kaas" nakweek te koop!
0.0.1 rode leguaan "chili" 1.5.1 luipaardgekko sms Tremper Enigma "lars" sms tremper albino "luca" Db snake eyes "luna" sms "lilly" snow x ms "lara" sms tremper het. raptor "leyla" dreamsickle het. DB "lucky"
amfibieën: 0.1.0 albino klauwkikker "kikkert" 0.0.1 axolotl x tijgersalamander "axel"
slangen: 0.1.0 Lampropeltis triangulum nelsoni albino "wurm" 1.0.0 " campelli apricot "loki" 1.0.0 " getula Californiae Albino "alba" 0.1.0 python regius "regje"
|
| 02 feb 2010 17:57 |
|
 |
|
reptiegirl
Geregistreerd op: 29 aug 2009 11:46 Berichten: 4173 Woonplaats: cappelle a/d ijssel Land: Nederland
|
ze zal wel 3mnd bedoele 
1.0.0, Pogona Vitticeps(Billy-Boy)wildkleur 1.3.3, Eublepharis Macularius(Erik,Emmie,Ellie,Bindi,Cindy).hct,htct,wildkl.,hybino,htct. 1.1.3, Phelsuma L.Laticauda(Davey,Daisy) 2.1.0, Phelsuma mad. kochi(Chabba ,Thula,Pepito) 1.1.0, Phelsuma mad. grandis(Harry) 1.1.0, Eumeces schneideri,(Bonny,Clyde) 0.1.0, Physignathus Cocincinus,groene wateragaam(Meissie) 2.2.3, Anolis Carolinensis. 3.1.16, Tropicolotus steudneri 2.2.0, Franjetenen, Acanthodactylus species 2.0.0, Takydromus sexlineatus(kwik,kwek(r.i.p.Kwak)) 0.0.1, Mabuya Elegansis(Katrientje) 1.1.0, Hemidactylus frenatus subspec.ghana(ghanese tjiktjak) 0.1.0, Tjiktjak(hemidactylus frenatus) 3.3 0, Bombina Orientalis(Olly's en,Molly's) 0.1.0, Rotweiler/Herder kruising(Kyra) 0.2.0, Legkippen En een boel eitjes in de stoof
|
| 02 feb 2010 18:06 |
|
 |
|
kjell
Geregistreerd op: 18 jun 2009 18:56 Berichten: 1746 Woonplaats: oostduinkerke Land: België
|
de mijne is 6 maand en is 30cm 
| 02 feb 2010 20:52 |
|
 |
|
Nikki
Geregistreerd op: 04 maart 2009 18:30 Berichten: 8867 Woonplaats: alphen aan den rijn Land: Nederland
|
ja kleine chili heeft een behoorlijke groei achterstand en zelf die is bijna 50 cm met zijn anderhalf jaar
hagedissen: 1.0.0 wateragaam "draakje" 1.2.27 baardagaam dachiu red x florida orange "solo" orange-pastell x US blood "sacha" red hypo pastel x yello hypo pastel/market leucistik "kaas" nakweek te koop!
0.0.1 rode leguaan "chili" 1.5.1 luipaardgekko sms Tremper Enigma "lars" sms tremper albino "luca" Db snake eyes "luna" sms "lilly" snow x ms "lara" sms tremper het. raptor "leyla" dreamsickle het. DB "lucky"
amfibieën: 0.1.0 albino klauwkikker "kikkert" 0.0.1 axolotl x tijgersalamander "axel"
slangen: 0.1.0 Lampropeltis triangulum nelsoni albino "wurm" 1.0.0 " campelli apricot "loki" 1.0.0 " getula Californiae Albino "alba" 0.1.0 python regius "regje"
|
| 02 feb 2010 20:56 |
|
 |
|
Vermillion
RF team
|
wat ik net toch zag  !! http://link.marktplaats.nl/317976378Citaat: We zijn op zoek naar een nieuwe baas(in) voor onze slangen Poison & Stroke!! Ze moeten helaas weg i.v.m. ruimtegebrek. Poison en Stroke zijn beide mannetjes en zijn 2 jaar oud en hebben een lengte van ongeveer 1 meter. We hebben ze vanaf klein gekregen en halen ze er vaak uit om mee te spelen. Stroke is wat luier, en slaapt het liefst de hele dag door, maar wanneer je hem eruit haalt wordt hij erg druk. Poison is erg nieuwsgierig en vindt het erg leuk om er vaak uitgehaald te worden, hij is gedurende de dag vaak actiever. Beide slangen zijn dus gewend om er vaak uitgehaald te worden (We nemen ze zelfs mee naar buiten en laten ze op de erf spelen) Ze bijten dus niet!!! Beide zijn van het soort: Elaphe Guttata Guttata oftewel een rode rattenslang. Zie eerste foto: Stroke, hij is hier aan het vervellen. Zie tweede foto: Poison
Wij zetten de slangen dan ook te koop inclusief terrarium met toebehoren: - Grote Terrarium, 80x40x50 LxBxH, zijn voorzien van een warmtemat en gloeilampen. Zie foto. - Kleine Terrarium, 40x25x40 LxBxH, deze is nodig om ze apart te voeden. - Muizenbakje, voor het transport van muizen. - Sloten voor terrarium. - Boomstronken. - Waterbakjes. - Plantjes.
Mail of bel gerust voor meer informatie!!!

|
| 08 feb 2010 01:04 |
|
 |
|
The Gex Files
Geregistreerd op: 03 feb 2010 21:56 Berichten: 203 Woonplaats: Rotterdam Land: Nederland
|
Wat ze dan ook spelen op het erf, het is zeker geen voetbal... 
_________________ Groetjes,
Léon en Debbie

Roses are red...violets are blue...I might be a psycho...but I'm saner than you!
|
| 08 feb 2010 09:31 |
|
 |
|
Yemen
Geregistreerd op: 18 dec 2009 20:02 Berichten: 951 Woonplaats: Molenhoek Land: Nederland
|
Ik vind het wel allemaal gewoon TÉ triest voor woorden, als je een reptiel aanschaft hoor je toch gewoon info erover te lezen niet gewoon een bakske kopen met een gloeilampje erin bijv. of ligt dat aan mij...... 
_________________ Chameleo Calyptratus Chameleo Calyptratus x Sunburst Pogona Vitticeps Red x Yellow
CHAMELEONS
|
| 08 feb 2010 17:36 |
|
 |
|
Antycrash
|
He, vreselijk... Ik heb de laatste tijd ook nog wel wat *knip* advertenties gezien. http://link.marktplaats.nl/319813384
|
| 08 feb 2010 17:38 |
|
 |
|
Alexandre
|
het lijkt wel steeds erger te worden, snappen mensen zelf niet dat er iets niet klopt? 
|
| 08 feb 2010 23:48 |
|
 |
|