Die giftschlangen europas -gattung vipera afrika und asien

Reptielenboeken
Forumregels
Reptielenboeken

Informatie

In dit forum vindt je een overzicht van reptielenboeken met uitgebreide informatie en recensies.

Boek toevoegen

Voel je vrij om zelf ook boeken toe te voegen. Gebruik daarbij bij voorkeur de standaard opmaak, en de upload functie voor een afbeelding.

Recensie schrijven

Alleen reacties in de vorm van recensies worden gewaardeerd. Voel je vrij om een onderbouwd oordeel op te stellen en te plaatsen over een gelezen boek.

Die giftschlangen europas -gattung vipera afrika und asien

Berichtdoor Serpent Steven » 30 dec 2010 00:46

Die giftschlangen europas und die gattung vipera in afrika und asien

De hele titel is: Die giftschlangen europas und die gatting vipera in Afrika und Asien

Alhoewel ik dit boek pas heb, sinds kerst heb ik er even in kunnen bladeren. Het is duits, dus je moet echt duits kunnen. Ik heb er nog een beetje moeite mee, maar de plaatjes helpen je het beter begrijpen. Omdat ik dit boek pas heb, kan ik er vrij weinig over vertellen. Wel zijn het wederom hele mooie plaatjes, en een mooi boek. Voor zover ik ook heb kunnen lezen is het erg informatief, en erg leuk.

De auteur is Peter Brodmann
ISBN: 3-259-06520-5
Aantal bladzijdes: 148
En ik zelf kan persoonlijk nog geen cijfer geven, aangezien ik het nog niet heel lang heb. Maar mijn gedachtes zijn erg positief erover.

De beschrijving:
Giftschlangen werden immer noch verabscheut und verfolgt. Dieses buch zeigt ihre besonderheit, die bewunderswürdige lebenstüchtigkeit und ihre Schönheid.Über 300 Farbaufnahmen bieten dem naturfreund und auch dem herpetologen eine einmalige übersicht der europäischen Formen und der Vertreter der Arten und die Unterarten der Gattung Vipera in Afrika und Asien

Wat ongeveer betekend dat gifslangen nogsteeds verafschuwd worden, en dat dit boek de natuurlijke schoonheid toont. Van over 300 fotos. Dit boek bied de natuurvriend en de herpetologen een overzicht van deze soorten in afrika en azie.

(gelieve me verbeteren als dit fout is hierboven, het is niet letterlijk vertaald maar even kort samen gevat.)
AfbeeldingAfbeelding
Forum.lacerta.nl = vernieuwd, kom en bekijk het! :P
Avatar gebruiker
Serpent Steven
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2246
Berichten: 2621
Geregistreerd: 31 jan 2010 09:57
Land: Nederland

Re: Die giftschlangen europas -gattung vipera afrika und as

Berichtdoor Tris-A » 30 dec 2010 11:11

Pas op hij bijt in je middel vinger :lol:
Tris-A
 
Waardering: 2
Heeft bedankt: 0
ID: 2278
Berichten: 2253
Geregistreerd: 05 feb 2010 21:08
Land: China


Keer terug naar Literatuur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten



Slangenforum