Geregistreerd op: 07 nov 2009 17:44 Berichten: 1267 Woonplaats: Noordlaren Land: Nederland
Re: Australie Jan-Feb. 2008
Heel mooie foto's, die moloch kon toch water opnemen via de poten?
_________________ Only dumb people read this.
27 jan 2010 11:31
Varanophile
Thnxs allemaal. Australie is zeker een mooi land,...maar als je er heen gaat om reptielen te zien moet je echt een goede voorbereiding treffen. Ik heb zeeeeer veel geluk gehad door meneer Johansen te ontmoeten en met hem mee te mogen reizen.....anders had ik nog niet eens de helft van de dieren gezien die ik nu wel gezien heb.
Mijn advies voor de mensen die hier echt heel willen, goed vooronderzoek doen,.....weten waar je heen wilt, welke dieren je zoekt en waar je deze denkt te gaan vinden.
@ reptilenoob3000: ik weet niet of dat met de moloch horridus zo is...dacht eigenlijk dat juist al die stekels het water via zijn lichaam naar zijn bek toe leiden...
Geregistreerd op: 07 nov 2009 17:44 Berichten: 1267 Woonplaats: Noordlaren Land: Nederland
In een docu hadden ze het over een dwergduivel, die zag er net zo uit. En daarvan zeiden ze dat ie via kanalen water via zijn poten!! naar zijn mond kon brengen om het te drinken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum