Forum update 25 oktober 2014

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het Reptielenforum team, evenals de Gebruikers richtlijnen. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.

Forum update 25 oktober 2014

Berichtdoor Martijn » 25 okt 2014 00:37

Hallo allemaal,

Even een korte nieuwsflash vanuit het team. Zoals je misschien al gezien hebt is ons forum een subforum rijker: Wet- en regelgeving. Vanwege (op stapel staande) wijzigingen in zowel nationale als internationale wetgevingen zijn er vanzelfsprekend een toenemend aantal vragen over dit onderwerp. Vanwege het grote belang voor de toekomst van onze hobby, vond ik het gepast om hier een forum voor in te richten. Het is de bedoeling dat er in dit forum over wetgeving naast vragen en antwoorden ook artikelen worden geplaatst waarin het e.e.a. overzichtelijk en inzichtelijk zal worden.

Het einde van het jaar nadert, en dat is een goed moment om alvast vooruit te blikken op het aankomende jaar. Voortdurend zoek ik naar mogelijkheden om het forum als website nog beter te maken. Op de planning staat onder andere een modern foto upload systeem. Sleep alle foto's naar het venster waarin je je bericht opstelt en hoppa. Het zal niet langer nodig zijn om ze 1 voor 1 te zoeken en selecteren.
Gebruik jij de functie Toon actieve onderwerpen ook liever dan het afstruinen van alle forums? De onderwerpen worden daarbij op een soort tijdlijn gepresenteerd. Aankomend jaar zal deze vorm van een tijdlijn deels ook op de voorpagina verschijnen. De forumindeling zal daarnaast gewoon blijven bestaan en zal zelfs worden vernieuwd en verbeterd. De weergave zal wel aangepast worden om een te lange voorpagina te voorkomen.
Hiernaast zijn er nog genoeg ideeën en wensen, maar of ik daar aan toe kom..? ;) Voel je echter vrij om jou wensen en ideeën voor RF kenbaar te maken hieronder of via een PB. Ik hoor graag van jullie wat jullie handig of juist onhandig vinden. Of wellicht heb je zin om zelf ook een steentje bij te dragen? Laat het me weten.

Voor het geval je het gemist hebt, wil ik graag de volgende actuele onderwerpen bij je onder de aandacht brengen:
Informatie over het gebruik van de bedankt knop
Het toevoegen van video's is veranderd

Tot besluit vinden er vannacht reguliere werkzaamheden plaats. De website zal gewoon in de lucht blijven. Als je gebruikt maakt van een app kan het zijn dat je op die wijze korte tijd het forum niet kan bereiken.

Bedankt voor je aandacht. c:
Met vriendelijke groet,
Martijn (beheerder)

Reptielenforum - Voor als je (van) reptielen houdt
Avatar gebruiker
Martijn
Beheerder
 
Waardering: 32
Heeft bedankt: 10
ID: 2
Berichten: 14376
Geregistreerd: 23 mei 2007 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Forum update 25 oktober 2014

Berichtdoor Martijn » 25 okt 2014 02:44

De werkzaamheden zijn succesvol afgerond. Vanaf nu zal bij gebruik van een app stapsgewijs de toevoeging "Verzonden van mijn..." worden uitgefaseerd.
Met vriendelijke groet,
Martijn (beheerder)

Reptielenforum - Voor als je (van) reptielen houdt
Avatar gebruiker
Martijn
Beheerder
 
Waardering: 32
Heeft bedankt: 10
ID: 2
Berichten: 14376
Geregistreerd: 23 mei 2007 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland


Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 93 gasten



Slangenforum