Illegale dieren

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het Reptielenforum team, evenals de Gebruikers richtlijnen. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.

Illegale dieren

Berichtdoor Martijn » 31 okt 2013 21:11

Hallo allemaal,

Graag wil ik even ons geheugen opfrissen betreffende de geldende Gebruikers richtlijnen en een voorbeeld uit de praktijk aanhalen. Het is belangrijk dat we allemaal de richtlijnen naleven, om zo voor iedereen een zo prettig mogelijke forumbeleving te kunnen realiseren. Mocht er onverhoopt een bericht geplaatst worden waarvan je betwijfelt of zelfs zeker weet dat het niet aan de richtlijnen voldoet, meldt dat bericht dan gerust middels de meldknop. Dan zullen de moderators er z.s.m. naar kijken en het afhandelen. Belangrijk is hierbij dat je het dan daarbij laat en niet ook nog eens op het onderwerp reageert. Ook niet om te zeggen dat je het gemeld hebt of dat het beter verwijderd zou kunnen worden. Dat maakt de situatie er niet beter op. Negeer het onderwerp verder, wij dragen zorg voor een correcte afhandeling.

Het bespreken van het in bezit komen van illegale (verboden te houden) dieren is niet toegestaan onder punt 9 van de richtlijnen: "Berichten die illegale activiteiten, transacties of websites bespreken zoals warez en cracks zullen worden verwijderd. Dit is inclusief het plaatsen van informatie die je illegaal hebt verkregen."
Middels deze mededeling wil ik eventuele onduidelijkheden hierover graag wegnemen, na aanleiding van een soortgelijk voorval dat onlangs plaatsvond op het forum.

Bedankt voor je aandacht. Mocht je na aanleiding van dit schrijven nog vragen hebben of een zienswijze kenbaar willen maken, dan staat mijn PB postvak altijd voor je open. :)
Met vriendelijke groet,
Martijn (beheerder)

Reptielenforum - Voor als je (van) reptielen houdt
Avatar gebruiker
Martijn
Beheerder
 
Waardering: 32
Heeft bedankt: 10
ID: 2
Berichten: 14376
Geregistreerd: 23 mei 2007 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 98 gasten



Slangenforum