Slangenforum

Dit forum bevat aankondigingen en mededelingen van het Reptielenforum team, evenals de Gebruikers richtlijnen. Neem altijd kennis van nieuwe onderwerpen.
Forumregels
Het is niet altijd mogelijk om reacties te plaatsen. Als je de behoefte hebt om te reageren waar dit niet kan, kan je eventueel een privébericht naar Martijn verzenden.

Re: Slangenforum

Berichtdoor Peter S » 05 okt 2010 01:24

Peter S schreef:
Martijn schreef:Op het reptielenforum wordt niet gesproken over andere fora. Dus ook onderwerpen over het slangenforum zijn niet toegestaan.


Vreemd, een paar maanden geleden was SF het ENIGE forum wat op RF besproken mocht worden omdat ze toch onder hetzelfde beheer vallen.

en waar staat die regel? want ik kan het niet vinden in de forumregels, maar misschien lees ik er overheen.



Geen tijd zeker? Op SF kon je wel even een berichtje tikken..
Zo kan ik nog wel even doorgaan hoor.....
Peter S
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1410
Berichten: 1029
Geregistreerd: 06 jul 2009 13:17
Woonplaats: Omg. Rotterdam
Land: Nederland

Re: Slangenforum

Berichtdoor Peter S » 05 okt 2010 01:25

Jelmer Groen schreef:
De nieuwsgierigheid begrijp ik. Ik wil ook altijd alles weten. Toch zal je even geduld moeten hebben totdat het SF team zelf met een verklaring naar buiten komt.


Ik hoop dat die verklaring een beetje realistisch is Martijn. Anders zal ik sterk geneigd zijn om ook mijn versie van het verhaal te geven.

Groeten,

Jelmer



Doe je best zou ik zeggen, want buiten een hoop gebakken lucht heb ik nog geen verklaring gezien.
Zo kan ik nog wel even doorgaan hoor.....
Peter S
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1410
Berichten: 1029
Geregistreerd: 06 jul 2009 13:17
Woonplaats: Omg. Rotterdam
Land: Nederland

Re: Slangenforum

Berichtdoor Odatria » 05 okt 2010 11:42

Ik zou jullie toch willen verzoeken deze discussie op SF voort te zetten. Ik begrijp de frustraties maar er is al een thread op SF waar een ieder zijn ei kwijt kan! Bedankt voor het begrip!
Odatria
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 2494
Berichten: 811
Geregistreerd: 17 maart 2010 22:20
Land: Nederland

Vorige

Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten



Slangenforum