Martijn schreef:Mjah en ik wou vandaag zoveel doen op het forum!
Martijn schreef:Waar staat binnenkort?Maar we zijn er wel mee bezig ja.
Shady schreef:Staat al een inlog gedeelte, dat was een tijd geleden nog niet.
Shady schreef:ik heb ook vaak een fout dat de pagina te breed is, en dan zie ik gele kristallen, ziet er best mooi uit, zal volgende keer op printscreen drukken.
Martijn schreef:Shady schreef:Staat al een inlog gedeelte, dat was een tijd geleden nog niet.
Dat klopt, er zijn wel uiterlijke vorderingen zichtbaar.Shady schreef:ik heb ook vaak een fout dat de pagina te breed is, en dan zie ik gele kristallen, ziet er best mooi uit, zal volgende keer op printscreen drukken.
Gele kristallen?Je maakt me wel nieuwsgierig. Stuur me dan maar een pb, we gaan nu nl. wel erg off-topic.
Martijn schreef:Inmiddels heb ik een server gevonden die veel beter is. De komende tijd ga ik voorbereidingen treffen voor de aankomende verhuizing. Rond de verhuizing kan enige hinder ontstaan, doordat functies uitgeschakeld worden of doordat het forum enkele uren (tijdens de verhuizing zelf) onbereikbaar is. Uiteraard zal ik dat van tevoren aankondigen.
Martijn schreef:Inmiddels heb ik een server gevonden die veel beter is. De komende tijd ga ik voorbereidingen treffen voor de aankomende verhuizing. Rond de verhuizing kan enige hinder ontstaan, doordat functies uitgeschakeld worden of doordat het forum enkele uren (tijdens de verhuizing zelf) onbereikbaar is. Uiteraard zal ik dat van tevoren aankondigen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten