Bedankt weer voor jullie reacties!

benjaminvos schreef:Om heel eerlijk te zijn vindt ik het oude ontwerp mooier...
Wat een aantal al zeiden is dat de kolom voor de avatars te groot is en een ''moderne'' uitstraling vindt ik de site niet hebben.
Maar dit is natuurlijk mijn mening
Voor de rest vindt ik de kleur combinatie
groen oranje ook niet echt sterk. En de schaduwtjes achter de kopjes is volgens mij niet echt modern en zien er nogal ''cheap'' uit net als het verloop in de groene kleurvlakken. Verder zag ik ook dat sommige kopjes tekst zowat onleesbaar zijn. (Zie foto)
Om niet alleen maar negatief te zijn wil ik nog even zeggen dat HTML5 natuurlijk een hele verbetering is.
Vat dit niet op als kritiek maar als feedback

Bedankt voor de feedback!

Ik ga alles meenemen in een evaluatie en bekijken of er nu of in de nabije toekomst zaken verbeterd kunnen worden, dan wel beter gedaan kan worden bij een volgende algehele vernieuwing. Opbouwende kritiek is altijd welkom, ik hoor graag hoe iedereen alles ziet en ervaart.

Bedankt voor de screenshot, inderdaad dat is slecht leesbaar en vermoedelijk een CSS flaw. Dat zal ik nog verbeteren.
Indien er genoeg animo voor is ben ik wel bereid om te kijken of de oude retrostijl kan terug komen als extra optie, instelbaar op het gebruikerspaneel. Ik moet hierbij zeggen dat als er voldoende animo voor is, het nog een aantal maanden kan duren voordat er een extra stijl beschikbaar zal zijn.
Eerder had ik al eens ergens geschreven dat ik bezig was om een moderne versie te maken van de oranje retro stijl. Deze is er nooit gekomen. Dat zou ook nog een optie zijn. Het is altijd leuk om te knutselen en als ik daar anderen een plezier mee doe, waarom niet?

RF-retro2-tempbuttons.png
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.