Vannacht heb ik onderhoud verricht aan het forum aan vrijwel alle systemen die samenwerken om het forum soepel te laten werken zoals je gewend bent. Mocht je plots iets tegenkomen waarvan je denkt dat het niet klopt, laat het mij dan weten. Misschien heb ik dan iets over het hoofd gezien.
Verbeterde ondersteuning voor touchscreen bediening van het forum
Bepaalde knoppen op het forum verschenen uitsluitend als je met je muisaanwijzer over het betreffende forumbericht ging. Dat ziet er mooi uit, maar als je bijvoorbeeld op een tablet werkt niet echt handig. Dit is eerder gemeld op het forum, waarbij ik nu een stukje code herschreven en toegepast heb. Nu zijn alle knoppen permanent aanwezig!
Voorts zijn enkele zaken veranderd die niet echt voor ons van toepassing zijn, maar meer voor toekomstige gebruikers. Zo zijn we gedeeltelijk registraties gaan ondersteunen via social media. Dit wordt stapsgewijs uitgebreid. Nu via Tapatalk, in een later stadium zal dat ook voor de website mogelijk worden. Ook wordt er gewerkt aan een drag-n-drop multi foto upload systeem, zullen bepaalde menustructeren vereenvoudigd worden, en nog veel meer. Mocht je zelf nog een technische suggestie hebben, laat het dan gerust hier of via pb aan mij weten.
Bedankt voor je aandacht.