Geregistreerd op: 15 maart 2010 16:43 Berichten: 179 Woonplaats: Hilversum Land: Nederland
Re: Baardje ziek?
En is de zwelling alweer een beetje afgenomen?
12 jun 2010 09:39
Kathy
Geregistreerd op: 27 maart 2010 15:48 Berichten: 26 Woonplaats: Tilburg Land: Nederland
Re: Baardje ziek?
Het is al best weer een poosje geleden ondertussen, maar ik dacht toch nog maar eens een update te geven.
Met het baardje gaat het inmiddels super, maar het heeft best nog eventjes geduurd voordat het zo was. De medicijnen sloegen gelukkig bijna allemaal vrij snel aan - op de oogdruppels na, maar na een nieuw kuurtje van een andere samenstelling ging ook dat uiteindrlijk over. Na wat testjes bij de RA bleek ze dus weer volledig gezond. Alleen de grote hoeveelheid antibiotica en vele kuurtjes was haar eetlust beduidend minder en sliep ze nogaltijd erg veel; dus ook hiervoor een nieuw "kuurtje".
Al met al denk ik dat we heel veel geluk hebben gehad dat het zo'n sterk beestje was - het was toch echt even kantje boord - en ben ik hardstikke blij dat ze weer de oude is. De nieuwe RA is wat mij betreft ook zeker een blijver.. misschien wat duurder dan gebruikelijk, maar hij heeft absoluut gedaan wat hij kon.
In ieder geval nog bedankt voor alle lieve zorgen, iedereen!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum