Xenopus Veiling 5-2-2010

In de oliemeulen
Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
  • Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
  • Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp

Xenopus Veiling 5-2-2010

Berichtdoor GerritH » 03 feb 2010 13:17

Sorry Martijn,

Ik plaats hem toch maar weer hier, verplaatsen wordt uiteraard toegejuicht

Vrijdag 5 februari is het weet tijd voor de jaarlijkse XENOPUS veiling in de Oliemeulen (Reitse Hoeven straat Tilburg)
Henny van Setten is al jaren onze bevlogen veilingmeester en hij gaat dit jaar ook weer proberen vele handige en noodzakelijk zaken voor een habbekrats te verkopen.
Als altijd iedereen is welkom en toegang is gratis.
Ook als je niet van plan bent iets te gaan kopen is het altijd gezellig om onder het genot van een drankje aan de bar te hangen, en eens even op de begane grond de bakken van de Oliemeuelen te bewonderen.

Gerrit
John Cleese on stupid people; "You have to be relatively intelligent to realise how stupid you are"
Conclusie; de echt domme mensen zijn te dom om dat zelf in te kunnen inzien; iets wat discussies aanmerkelijk moeilijker maakt.
GerritH
 
Waardering: 244
Heeft bedankt: 1
ID: 1951
Berichten: 4532
Geregistreerd: 11 nov 2009 19:41
Land: Nederland

Re: Xenopus Veiling 5-2-2010

Berichtdoor Martijn » 03 feb 2010 18:54

Geen probleem hoor, ik heb het weer voor je verplaatst. ;)
Met vriendelijke groet,
Martijn (beheerder)

Reptielenforum - Voor als je (van) reptielen houdt
Avatar gebruiker
Martijn
Beheerder
 
Waardering: 32
Heeft bedankt: 10
ID: 2
Berichten: 14376
Geregistreerd: 23 mei 2007 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Xenopus Veiling 5-2-2010

Berichtdoor GerritH » 04 feb 2010 16:19

bedankt weer :D

Gerrit
John Cleese on stupid people; "You have to be relatively intelligent to realise how stupid you are"
Conclusie; de echt domme mensen zijn te dom om dat zelf in te kunnen inzien; iets wat discussies aanmerkelijk moeilijker maakt.
GerritH
 
Waardering: 244
Heeft bedankt: 1
ID: 1951
Berichten: 4532
Geregistreerd: 11 nov 2009 19:41
Land: Nederland

Re: Xenopus Veiling 5-2-2010

Berichtdoor GerritH » 05 feb 2010 17:36

Komen er nog mensen van hier?

gerrit
John Cleese on stupid people; "You have to be relatively intelligent to realise how stupid you are"
Conclusie; de echt domme mensen zijn te dom om dat zelf in te kunnen inzien; iets wat discussies aanmerkelijk moeilijker maakt.
GerritH
 
Waardering: 244
Heeft bedankt: 1
ID: 1951
Berichten: 4532
Geregistreerd: 11 nov 2009 19:41
Land: Nederland

Re: Xenopus Veiling 5-2-2010

Berichtdoor reneben » 06 feb 2010 12:09

Mij heb je gezien/gesproken, het had wel leuk geweest als er wat meer volk was geweest.

Het was alsnog gezellig, en ik kan niet zeggen dat we niet gelachen hebben; toch Daisy? :mrgreen: sterplant
reneben
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1186
Berichten: 213
Geregistreerd: 25 apr 2009 20:51
Land: Nederland

Re: Xenopus Veiling 5-2-2010

Berichtdoor GerritH » 06 feb 2010 15:02

Eens, ik vond het leuk om mensen van het forum eens in persoon te kunnen zien. en ook eens dat eigenlijk gewoon te rustig was.
Nu is zo'n veiling niet echt mijn favoriete bezigheid, maar ook bij de lezingen (ook gratis toegankelijk) zie je dat er eigenlijk gewoon te weinig mensen komen. En dat is erg jammer, ook voor de mensen die niet komen want persoonlijk heb ik nog geen enkele lezing meegemaakt waar ik niet tenminste iets van het opgestoken.
Dus ik blijf reclame maken voor het gaan naar lezingen en het lid worden van Lacerta want geloof me het komt je kennis en de dieren ten goede.

gerrit
John Cleese on stupid people; "You have to be relatively intelligent to realise how stupid you are"
Conclusie; de echt domme mensen zijn te dom om dat zelf in te kunnen inzien; iets wat discussies aanmerkelijk moeilijker maakt.
GerritH
 
Waardering: 244
Heeft bedankt: 1
ID: 1951
Berichten: 4532
Geregistreerd: 11 nov 2009 19:41
Land: Nederland

Re: Xenopus Veiling 5-2-2010

Berichtdoor reneben » 06 feb 2010 18:57

GerritH schreef:Eens, ik vond het leuk om mensen van het forum eens in persoon te kunnen zien. en ook eens dat eigenlijk gewoon te rustig was.
Nu is zo'n veiling niet echt mijn favoriete bezigheid, maar ook bij de lezingen (ook gratis toegankelijk) zie je dat er eigenlijk gewoon te weinig mensen komen. En dat is erg jammer, ook voor de mensen die niet komen want persoonlijk heb ik nog geen enkele lezing meegemaakt waar ik niet tenminste iets van het opgestoken.
Dus ik blijf reclame maken voor het gaan naar lezingen en het lid worden van Lacerta want geloof me het komt je kennis en de dieren ten goede.

gerrit


Absoluut mee eens, misschien is het een idee om de lezingen ook hier aan te kondigen?
reneben
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 1186
Berichten: 213
Geregistreerd: 25 apr 2009 20:51
Land: Nederland

Re: Xenopus Veiling 5-2-2010

Berichtdoor GerritH » 06 feb 2010 19:48

Doe ik al :mrgreen:

Gerrit
John Cleese on stupid people; "You have to be relatively intelligent to realise how stupid you are"
Conclusie; de echt domme mensen zijn te dom om dat zelf in te kunnen inzien; iets wat discussies aanmerkelijk moeilijker maakt.
GerritH
 
Waardering: 244
Heeft bedankt: 1
ID: 1951
Berichten: 4532
Geregistreerd: 11 nov 2009 19:41
Land: Nederland


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 152 gasten



Slangenforum