Tilburgse Terrarium Dagen 25 en 26 augustus 2018

Aankondigingen van en ervaringen met evenementen, zoals reptielenbeurzen, lezingen, excursies en tentoonstellingen
[ Reptielenbeurs kalender 2021 ]
Forumregels
  • Op de kalender staan alle aankomende evenementen inclusief links naar de bijbehorende onderwerpen, zoeken is dus niet nodig
  • Als een evenement ontbreekt kan je dat aangeven in het Kalender onderwerp

Tilburgse Terrarium Dagen 25 en 26 augustus 2018

Berichtdoor Martijn » 10 jul 2018 20:38

Tilburgse Terrarium Dagen
Reptielenbeurs

INGEZONDEN MEDEDELING

TTD 2018 Flyer voorkant.jpg
Tilburgse Terrarium Dagen 25 en 26 augustus 2018


Op zaterdag 25 en zondag 26 augustus 2018 worden weer de Tilburgse Terrarium Dagen, een van de oudste reptielenbeurzen van ons land, georganiseerd. Een reptielenbeurs met o.a. slangen, hagedissen, spinnen, insecten, amfibieën, voederdieren, terraria(benodigdheden), planten, maar ook diverse verenigingen staan paraat om vragen te beantwoorden.
De Tilburgse Terrarium Dagen worden gehouden naast het terrein van Dierenpark De Oliemeulen en staan bekend om hun gezelligheid, de mogelijkheid om kennis en ervaring te delen en de bijzondere locatie. Kortom een leuke uitje voor jong en oud!

TTD 2018 Flyer achterkant.jpg
Tilburgse Terrarium Dagen 25 en 26 augustus 2018


Locatie: Dierenpark De Oliemeulen, Reitse Hoevenstraat 30, 5042 EH Tilburg, 013-463 00 26 reservering@oliemeulen.nl openingstijden 10:00- 16:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Martijn (beheerder)

Reptielenforum - Voor als je (van) reptielen houdt
Avatar gebruiker
Martijn
Beheerder
 
Waardering: 32
Heeft bedankt: 10
ID: 2
Berichten: 14376
Geregistreerd: 23 mei 2007 14:33
Woonplaats: Eindhoven
Land: Nederland

Re: Tilburgse Terrarium Dagen 25 en 26 augustus 2018

Berichtdoor GerritH » 25 aug 2018 19:53

De eerste dag was in ieder geval leuk; inderdaad niet de grootste beurs maar wel een erg leuke.
Ik ben er morgen weer (in de lacerta stand)
John Cleese on stupid people; "You have to be relatively intelligent to realise how stupid you are"
Conclusie; de echt domme mensen zijn te dom om dat zelf in te kunnen inzien; iets wat discussies aanmerkelijk moeilijker maakt.
GerritH
 
Waardering: 244
Heeft bedankt: 1
ID: 1951
Berichten: 4527
Geregistreerd: 11 nov 2009 19:41
Land: Nederland

Re: Tilburgse Terrarium Dagen 25 en 26 augustus 2018

Berichtdoor Ketama » 28 aug 2018 17:58

Ik was er ook op zaterdag bij. Ik verwachtte al dat het niet al te groot was. Het aanbod was, voor mij althans, ook ietwat beperkt. Ik heb wel een aantal dingen kunnen vinden als decoratie. Het was ook wel leuk dat de kleine dierentuin bij de prijs zat inbegrepen. Het was binnen alleen wel heel erg donker binnen, sommige bordjes waren bijna niet te lezen. Buiten waren er ook een aantal dieren, van aapjes, lynxen en arenden. Al met al zijn we er twee uurtjes geweest.

Ook wel fijn dat het prima parkeren is en gratis. Ik denk alleen niet dat ik er nog eens heen zal gaan, vooral gezien de 124 km afstand. Dan toch liever iets in de buurt of uiteraard een grote beurs.
Ketama
 
Waardering: 0
Heeft bedankt: 0
ID: 16621
Berichten: 3
Geregistreerd: 02 mei 2018 08:37
Land: Nederland


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten



Slangenforum